Inlägg från: Lusthan |Visa alla inlägg
  • Lusthan

Centurion: Läskigt, ja jag hoppas hon ska t alådan med storm när det behövs om inte asta pissar ned den här lådan också sen...

• Lusthan

det gör inget om du är ny, det är många nya här. blir spännande att se om du också är med kissebebisar.

• Lusthan

livet är en cirkus... jag kan inte mer än hålla med. men det låter lite rörigt, bebis, kattbebisar och vovven, men allt brukar ju ha en tendens till att lösa sig på nå sjukt vänster. Flört

Hella: jo vi får hoppas att de små sötisarna klarar sig. jag och min sambo satt och tittade på bilderna innan och de är helt bedårande.

• Lusthan

veronicaq: helt ärligt så är det nog mitt livsmotto också och har varit det ett bra tag. coolt. jo men precis kissarna klarar sig nog bra själva. jag hoopas det i alla fall. hehe, nu ska jag gå och kolla min kisse och hoppas att hon är igång med sin förlossning så jag slipper vara ett nervvrak i fortsättningen.

• Lusthan

jo jag har haft katt hela livet jag också, men ingen uppfödning och det närmaste jag kan komma i närheten av en förlossning är när mammas katt fick ungar ovanför mitt huvud när jag låg och sov när jag var liten. så det här ska bli intressant vill jag lova. men jag skriver om nått händer.

• Lusthan

jo ovanför huvet. sjukt det kändes när man vaknade där på morgonen och hon satt och tvättade sina kissebebisar. jag hade tänkt kolla om jag får för henne, är just nu jättefaschinerad av hela grejjen och tycker att det ska bli jättespännande.

då har vi två kissar med förvärkar. hur beter sig din kisse? min är nästan som vanligt. men inte helt. tomglor och spinner, rör sig oroligt omkring och verkar ganska ointresserad av mat men är rätt så gosig emellanåt.

• Lusthan

Fortfarande så händer inget här hemma. Jag ska strax gå till sängs har hela dagen upptagen imorgon då jag först ska till universitetet och sen jobba på eftermiddagen. Imorgonkväll kan ungarna komma. Då är jag redo igen. Men bara för det så lär de väl dyka upp imorgon strax innan jag ska åka så att jag inte kan åka härifrån... Så nu går vi ur dag 65 och på väg in i dag 66. Det här verkar ta sin tid...

• Lusthan

Jag har inte sovit bra inatt. Lite spänd som jag är så lyssnar jag till varje konstigt ljud som kan tänkas vara Svea. Runt fyratiden tyckte jag att jag hörde något och det visade sig ganska snabbt vara Asta som höll på att bråka med Felix. Hon kutade ganska snart som en galning rakt över sängen och ner bakom sängen över sambons nattuksbord och hade ner över hälften av allt som låg där. Strax efter kommer Svea tassande och tittar på den nya lådan och går sen och lägger sig under sängen. Jag somnade vid fem ungefär och nu ska jag snart till universitetet. Natten var annars lugn, inget händer. Nu får hon dock vänta tills ikväll när jag är hemma igen. Tur att sambon ska vara här nästan hela dagen.

Svar på tråden Kattförlossningar efterlyses