Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-23 19:25:39 följande:
    Lovelyy, Självklart Välkommen!
    Tack så mycket Jag och killen har precis börjat försöka bli med bebis men jag va på privatklinik i måndags (för min mens bråkar med mig) och jag fick veta att vi kanske kommer få svårt att bli gravida

Jag har längtar i snart tre år och nu när äntligen killen är med på det värkar det som det kommer bli svårt för oss Känns jätte jobbigt!
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-23 19:46:10 följande:
    Mary, Nej :/ Men ta en paus ett tag så kommer bäbis lusten tillbaka, så ska du se att de blir bra Nej, du kan väl vara kvar o snacka skit ändå? Vore trevligt!Lovelyy, Vi har oxå precis börjat försöka o min sambo har precis "jätt" med sej han med Oj, Va jobbigt o få veta de! Men tappa inte hoppet..Min mamma var på kontroll hos gyn o då sa läkaren till mamma att om hon ville ha barn så skulle hon komma till henne så skulle hon hjäpla hon! Men då sa mamma att hon redan har tre barn hemma (o dessutom fick hon en till lite senare) Läkarna säger att mamma är steril, men hon har ändå fyra barn, så allt är möjligt!Allt kan hända, så lycka till
    tack för du ger mig hopp känns bättre då... känns inte lika omöjligt! Va skoj att din kille vill han också nu
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-23 20:18:26 följande:
    Love, Ja men ingenting ät omöjligt Ja, de känns underbart att han oxå vill! Har har velat haft barn sedan jag träffa han, o de är ett tag sedan nu Jaha, Var bor durå?
    Jasså? hur länge har ni varit tillsammans?

Jag bor i Linköping, du då?
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-05-23 22:03:28 följande:
    Nämen har du hittat hit Lovelyy, är ni tillsammans igen?
    Japp vi behövde ett litet break som varade i två veckor.. Han insåg på den tiden att han faktiskt ville ha barn, villa osv...
    MissHellen skrev 2007-05-23 22:23:26 följande:
    Love, Vi har varit tillsammans över 4år Så de är ett tag för min del.. Hur länge har ni varit tilsammans då? Vi bor i Härnösand! Hej hej Barngalen Niccisen, Hoppas de går bra med pluggandet o jobbet! Du har ju BIM ganska snart Hoppas de blir ett pyre!NaC, Ja vad skulle vi göra utan dej?! Natti natti, Sussa sött
    Vi har varit tillsammans i över 3½ år...
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-24 06:59:51 följande:
    Go morron tjejer allt bra i dag? Vad har ni för planer på G då? Sitter o käkar en hårdbrömacka o lyssnar på Rix morron zoo ja Laddar inför en dag med alla busar, ska jobba i dag! Så nu ska jag bara läsa klart tidingen så ska jag hoppa in i duschen.. Ha en underbar dag i dag allihopa!Love, Okej Härligt! Hur gammal är din pojkvänn då?
    Han är 86:a så han blir 21 i år, själv är jag 88:a. Hur gammla är ni?
    AngelicaJ skrev 2007-05-24 10:53:15 följande:
    God morgon =) precis gått upp blev rätt sent igår, ska ut med hunden sen ska jag jobba. Jobbar kortpass idag 12-16 så det är skönt, ska och skriva på kontrakt til nya lägenheten efter det =) Lovelyy: Vad skönt att ni hittade tillbaka till varandra och att han kom på att han ville ha barn för det är ju något du länge drömt om.
    Mm, äntligen planeras det... vi håller det hemligt inom vänskapskretsen nu så du får inte säga nått till Johan och dom... Förövrigt ska jag följa med Johans jobb till göteborg i morgon, lisseberg på lördag Yaaay
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-24 11:32:39 följande:
    Misshellen - joo jag stannar kvar ,finns ju så trevlgit folk här Lovelyy - jag kommer ifrån Linköpings krokarna stod på stationen där igår och glodde på allt folk när jag skulle åka tillbaka till sthlm hehe
    Jasså va kul! Det är ju ganska många linköpingsbor i denna tråd känns det som... Man kanske skulle samla ihop oss och ta en fika någon dag?
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-24 11:59:35 följande:
    MIn familj bor där neråt.så brukar vara där rätt så ofta..ska åka ner om några veckor igen
    Då förstår jag... Hur kommer det sig att du bor i sthlm nu då?
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-24 16:08:44 följande:
    Love, Okej Jag är 19 (87:a) o min sambo är 33 (73:a)Mary, De låter kanoners de Vad har alla gjort i dag då?
    jasså Kul!

Idag har jag suttit hemma och tråkat hela dagen. Jag skulle träffa en kompis som valde att träffa sin tjej istället *sur och besviken* Vad har du gjort själv?
    AngelicaJ skrev 2007-05-24 18:30:56 följande:
    Fick utslag på ÄL Mätaren nyss=)
    Är det så mycket på allvar nu att ni testar med ÄL test och sådär? Va kul för er!
    FL KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !