Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-31 12:28:35 följande:
    Blev ett minus,som jag trodde ..nu ska jag fundera på om jag ska börja käka minipillrerna eller ej..vi får se..ses senare
    Nej Det kan det väl inte bli när du har testat två plus? du har ju inte fått mensen än heller?
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-31 14:23:38 följande:
    Jaa har funderar lite på pessar men tror inte de skulle passa mig..
    Vadå då? krångligt med att planera att man ska ha sex kanske?
  • TheLove

okej, jag kan förstå dig, men det är ju så himla mycket bättre om ni ändå ska börja värkstan snart.. Det känns ju dumt att börja med hormoner när det kan ta kroppen lång tid att återhämta sig

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-31 15:30:36 följande:
    Dock inte så länge..snart 6mån. Men vi ska flytta ihop så snart som möjligt och vi har tänkt förlova oss nångång längre fram. vi är båda 21. sista sa han 1 år,men om han nu vill vänta ett år så tycker jag att han kan komma ihåg o skydda sig oxå,varför ska allt alltid lika hos tjejen ?..
    det låter lite som det varit sista tiden för oss också.. Fredrik ville att jag skulle äta piller men det ville inte jag. Jag sa att vi kan ha kondom, men det ville inte han. Så vi körde vanligtvis på utan skydd alls, ibland så körde vi avbrutet men... Jag förstår inte... vill man inte ha barn så skyddar man sig väl?

Nu har han dock kommit på andra tankar efter snart 4 år tillsammans!
  • TheLove

haha värkligen... Fredrik bryr sig inte mycket alls... jag har sagt några gånger, "mensen är sen, jag tror jag kan va gravid" han svarar ointresserat "det tror jag inte du är, va inte orolig"

wtf?! vad är det för svar? men nu har han inte sagt så på länge iaf

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-31 17:36:31 följande:
    vi är i samma båt du och jag..verkligen asså ! .. nu senast ja gsa så ,så sa min pojkvän "mensen kommer väl,du hade väl oregelbunden mens,lr hur va de" vadå ha KOLL man blir ju så förvirrad av deras svar så man blir tokig på dom..men nu strunar jag i att bry mig..nu är det han som får skydda sig
    Det tycker jag låter bra! Vill han inte skydda SIG så får han räkna med att det blir ett barn. Annars kan han väl trä på en gummigrej? Inte ska han tvinga dig att stoppa i dig massa hormoner mot din vilja..?

Min kille har ju faktiskt börjat inse att det kanske inte är så farligt att bli gravid... ÄNTLIGEN! men jag har ju också tjatat och längtat i 3 år...
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !