Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn !

AngelicaJ skrev 2007-06-19 12:14:20 följande:
    jag är inte ledig juni, men hela juli. Du får kolla om du är ledig ngt då.. Någon gång i mitten passar mig bäst.
    Jag har bett mor min att hitta en resa till oss :-P Hon är ju galen i sånt..
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • TheLove

Glad midsommar

Tråkigt at du testade minus jaj   Hoppas du bara är låghormonare, när hade du bim?

• TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-22 11:02:38 följande:
    Här blir det inget party alls, jobbar natt både inatt och imorrn natt... Men jag skulle ju inte dricka iaf iofs. BIM 27-28/6 Det närmar sig...
    jag har också bim snart men jag är nog inte gravid så jag kommer dricka i alla fall... Dessutom så även om jag vore gravid skulle inte bebben få alkohol i sig då det är så tidigt än...
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-22 11:08:04 följande:
    Man kan ju dricka med måtta... Jag dricker sällan överhuvudtaget så för min del gör det inte så mycket..har redan haft min festarperiod. på universitetet :P Men jag får ju bra betalt nu i alla fall Blir nästan 20 timmar med dubbelt betalt
    jo jag jobbade nyårsdagen och det va jäkla skönt att ha en anledning till att inte dricka :P Jag brukar inte dricka jag heller
    Marylicious skrev 2007-06-22 11:12:18 följande:
    testade mig oxå och de va ett minus..känns trist men hoppet är inte över än..BIM på måndag.. =)
    Surt att du fick minus men det är ju flera dagar för tidigt att testa
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-22 11:21:37 följande:
    Lovelyy - ja precis..köpte digital denna gång då kan man inte få nåt missvisande svar..jaa vi får se va de blir..har mensvärk tidigare denna gång å trött e jag oxå och smått illamående där emellan hehe
    haha okej Det är smart av dig... jag brukar inte ha så mycket gravsymptom längre, hade det varje månad förut, vissa månader var det extremt, var skengravid lixom.. men nu så kan jag må lite illa bara... så skönt!
  • TheLove

jag vet inte riktigt när jag har bim pga dom där jävla tabletterna som jag inte kommer äta igen *suck* Min mens ytog slut igår och jag borde ha mens igen typ 1 juli tror jag, men jag vet inte *-)

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-22 12:30:11 följande:
    ååh va jobbit å inte veta när mensen ska komma :/
    jag vet det är skit jobbigt... vet ju inte när jag har bim eller nått, men jobbigast är ju att man kanske får mens när man går på stan eller nått
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-22 12:52:58 följande:
    jaa det är ju de jobbigste..du får skriva upp första mens dagen å hur länge den håller på så ser du ett mönster till slut och vet då när du har ÄL
    jo men det är ju bara denna månad som det blir konsdigt... annars har jag en cykel på 28-30 dagar...
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-23 21:44:18 följande:
    Hej! Haft en bra midsommar allesammans?
    Jag hade jätte kul, Vi var i Mjölby hemma hos Goding och My på fest, sov där och åkte till pojkarna dagen efter sen åkte vi på fest hos en kompis till Kimman och sov i lambohov. En hel helg bort ifrån vardagen, jätte skönt! Vad har du gjort?
  • TheLove
    vernis skrev 2007-06-25 18:13:38 följande:
    Hejsan.Jag blir en ny här men passar någ in.jag längtar efter barn men vill ha fast jobb på hoss bådda...men vill att de ska heta Edwin Martin Anders Emy Johanna ingrid
    Välkommen
  • TheLove
    jaj86 skrev 2007-06-27 09:07:48 följande:
    tror att min mens hoppar över denna månaden. är på bim+7 idag och känner ingenting. jag vet att jag inte är gravid (testade igår) blir så himla trött alltså!! hur ska jag räkna ut äl nästa månad nu då?! (utan att behöva hålla på med massa äl-tester)
    Hur lång menscykel har du? är den på 28 dagar har du äl på dag 14 från mensens första dag. har du 30 dagar (som jag) så har du äl på dag 16. Alltså du ska ha äl 14 dagar innan nästa mens... förstår du eller är jag otydlig?
    MissHellen skrev 2007-06-27 11:23:13 följande:
    Hej Tjejer Mary o Niccisen, Jag läängtar till på Fredag o hoppas på plus Jaj, Min mens kom på BIM+8 förra månaden o jag fick inte häller ett plus.. Kännde inte av den innan, vilekt jag bruka göra o sedan dök den upp bara! Så nu vet inte jag häller hur jag ska räkna Men vi har sagt de att vi kör bara på.. Men hoppas att mensen kommer, man blir allt lite orolig när den inte kommer!Lantani, Härligt o sluta med P-piller, då känns de ju inte så långt bort Vad ska alla hitta på i dag då?
    idag har jag inte nått planerat Trååk
  • TheLove
    jaj86 skrev 2007-06-27 23:45:08 följande:
    Lovelyy: japp.. vet att äl är 14 dagar innan mens men eftersom den dröjer längre denna gången så vet jag inte hur jag ska räkna när den kommer igen. om du förstår
    jag trodde du visste det, men var lite osäker... kan inte hjälpa dig i så fall... du börjat väl räkna som vanligt... får du mens imorgon så är det första dagen. Där emot kan man ju aldrig veta då cykeln ändrar sig ibland...
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-28 09:08:44 följande:
    bläää..testade med preg i morse..ser ut som ett svagt +..skulle köpte cb istället..suck
    ojsan hoppsan, spring ner på apoteket när det öppnar och köp ett till! vilken dag har/hade du bim? Jag börjar nästan misstänka en graviditet, mår så jävla illa. Kan ju vara sjuk eller nått annars men... Fy usch och blä... vill bara lägga mig över toan och kräkas... Har bim om typ 2-3 dagar tror jag
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-28 09:32:38 följande:
    jaa jag funderar starkt på de men här på apotek så har dom bara dubbel packetet med cb..men men..jag hade BIM i tisdags så är på BIM+2 och testade starkt med cb BI+3 förra grav...jasså..kanske du oxå är gravis
    Jo det skulle inte sitta fel... eller både ja och nej. Nu är det definitivt slut mellan mig och killen. Har fått veta massa saker som han ljugit för mig om och sådär så jag vill inte vara med honom längre... men jag skulle bli överlycklig om jag var gravid. Vet att jag skulle behålla det men jag skulle vara riktigt kluven...

Jag tycker du går och köper CB... vet du om wondfo pregnancy test är bra? har sånna hemma, och funderar på om man kan plussa så tidigt... har lixom bara två test kvar hemma
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-28 10:40:47 följande:
    usch då va hemskt :/ jaa hoppas de blir som du vill..hur de än blir så har du vänner och familj som komme stötta dig..och även vi här vet inte ,du kan ju testa när du tror du har BIM och se..annars fråga här på sidan =)jaa jag tänker köpa cb då jag litar mer på dom
    Men det är ju så dyrt :-P tack jag vet att det finns massa stöd här från alla håll och kanter! Det betyder jätte mycket Lycka till när du testar med CB
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-28 13:04:51 följande:
    Lynn jag testade innan BIM, tror det var 3 dagar innan och fick ett plus. testade öven +3 och fick ett plus då med =)
    Men vad testade du med för test?
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-29 11:53:53 följande:
    Barnakär: Jag har plussat =) Lynn: Apolivas test var det.
    Testade minus idag *lättad* Vill inte ha barn med F, jag kan hitta nått bättre!
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-29 22:05:02 följande:
    Fick mensen idag, 2 dagar sen:/
    Hur känns det?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !