Unga som längtar efter barn !
har ni funderat på namn till era barn? jag tycker att det är typ det roligaste som finns :D
har ni funderat på namn till era barn? jag tycker att det är typ det roligaste som finns :D
ja vi har i stort sett namnen klara. tycker det är jättesvårt med killnamn dock..
ja jag känner typ fem pers som har döpt sina ungar till liam.haha. vi har faktiskt också funderat på ella, eller moa, eller saga...riktiga svenssonnamn.haha
ja jag gillar maja men det heter jag ju själv såatteh..haha
killnamn vi har funderat på är typ adrian.men that´s it. det är verkligen hur svårt som helst.
:D
haha du får bearbeta din kille lite alltså MIssHellen. säg åt han att surfa runt här på FL så kanske han blri ltie mer sugen att prara bebisnamn :)
ja jag vill egentligen inte heller planera för mycket utifall att vi inte kan få nån bebis, men jag kan ju liksom inte låta bli att tänka på namnn osv :)
ja jag tror det är som jaj86 säger.
alltså jag skulle vilja ha nån lite retromodell( som ser ut som en sjuttiotalsvagn men som ändå är ny och modern). men det lär jag väl aldrig hitta.har kollat på såna äkta 70-tals vagnar men dom känns inte supersäkra direkt..
jp precis. jag följde med min kompis när hon köpte barnvagn åt sin dotter förra veckan, hon köpte en jättefin plommonlila vagn, med sitt och liggdel. urban jungle tror jag det va..