Unga som längtar efter barn !
barngalen; ja det blir nog inga problem att komma på nåt bra när bebisen väl ligger därinne och växer.
tänker ni kolla upp könet på era bebisar förresten?
barngalen; ja det blir nog inga problem att komma på nåt bra när bebisen väl ligger därinne och växer.
tänker ni kolla upp könet på era bebisar förresten?
haha. alla tycker så olika
jag kommer definitv kolla upp könet.jag är helt sjukligt nyfiken så jag kommer inte kunna låta bli
jo jag tror att man nästan alltid kan få reda på det..dom ser det ju på ultraljudet. men ibland kan det tydligen vara svårt att se pga hur barnet ligger och så..
:)
både jag och min kille har bestämt att vi vill veta. men min mamma kommer inte vilja veta.´hon säger att det är "livets största överraskning" suck
nää.hon har ingen som helst aning, hon kommer hamna i chocktillstånd den dagen jag berättar att vi ska ha barn.haha. alla tror att jag ska gå färdigt utbildningen och så först.
din mamma då?vet hon?
okej...vad roligt.min mamma kommer nog också bli jätteglad men hon tycker nog egentligen att jag är lite för ung.
min mamma var 33 när hon fick mig..antagligen därför hon skulle tycka att jag är ung. jag tycker också att det finns massa fördelar med att få barn ung, det är därför jag tänker få det :D
min sambo är dock 27 och mamma äääälskar honom så hon kommer nog bli jätteglad när det har fått smälta lite.
mina svärföråldrar är toppen! dom är mormoner(!) så jag var jättenervös i början att jag skulle råka svära eller nåt men dom är verkligen världens gulligaste.
dina då jaj86?
jag och min mamma står varandra supernära så jag antar att hon kommer lista ut ganska snart att vi förösker plussa.min lillasyster vet om det och hon lär ju inte kunan hålla sig om jag känner henne rätt.haha