Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

angelicaJ: jag ska också vänta med att berätta så länge som det bara går. fast det är framförallt för att jag vill veta att allt är bra innan jag berättar, så man vet om man får behålla barnet eller inte.

• maja 85

misshellen; ja jag tänker berätta för mama och pappa och så när jag får plusset, men jag väntar nog med att berätta för vänner och bekanta.

angelica: jag har BIM den 18:e, på fredag

• maja 85

ja det hoppas jag också.fast jag har inte haft ett enda symptom som talar för att det skulle vara nån bebis på gång så den kommer nog..tyvärr :(

• maja 85

nej jag vet..men det känns liksom inte som att jag är gravid..inte för att jag vet hur det ska kännas iofs :)

• maja 85

moonica: jag ska försöka hålla mig tills på lördag...du?

marylicious: hello hello

• maja 85

vi har bla pratat om svärföräldrar..vad vi tycker om dom/inte tycker om dom :)

och om vi har berättat för familj och vänner att vi försöker skaffa barn

• maja 85

marylicious: jag kommer berätta för min familj typ direkt, men jag kanske väntar några veckor med att berätta det för alla som jag känner, ifall nåt går fel. du då?

• maja 85

jaja86: jag har hört talas om tolvveckorsgränser, att efter tolv veckor, alltså tre månader, så är det väldigt ovanligt med missfall.

• maja 85

ja det känns jobbigt att om man väl blir gravid så ska man hålla på och oroa sig över att få missfall.suck. de flesta missfallen sker ju dock innan man ens vet att man är gravid

• maja 85

ja absolut. jag kommer nog berätta för mian närmsta vänner och så men kanske inte för HELA min bekantskapskrets,, blir ju jobbigt att behöva tala om för alla sen att det inte blev nåt om nåt skulle hända.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !