Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

jaj86: vi bor på tredje våningen utan hiss :/ men vi har ett sånt barnvagsförråd nere på gården.

angelica: oj vilket drama.haha.
    allt är bra, var precis nere i centrum och köpte värsta grymma juicepressen så nu ska här göras grapejuice och bli gravid!

hur är det med dig?förutom datakrånglet då..

• maja 85

angelica: våra tjejnamn är: ella, moa, saga, iris. det enda killnamnet vi har kommit på är adrian.fast jag gillar lukas också.

jävlar vad egengjord grapejuice är gott! helt sanslöst! detta kommer jag bli beronde av :D

• maja 85

jag är nog lite mer klädtokig än vagntokig än så länge..tittar på bebiskläder precis hela tiden. fast skor är nästan roligast, dom är sååå söta.

• maja 85

jag skulle verkligen vilja ha en liten i magen..då skulle man verkligen kunna kolla liksom seriöst och kanske tom köpa nåt! jag skulle adrig kunna köpa nåt till ett barn som inte fanns, fy tusan vad deppigt sen då om det inte blir nåt.

usch jag är verkligen otålig nu.vill vara gravid!

• maja 85

nää då skulle man bli jättedeprimerad och bara kolla på grejjerna och tänka: "det där är saker till barnet som vi aldrig fick"

är det nån här som använder ÄL-test?

• maja 85

okej..samma här.har också köpt men jag måste vänta tills efter nästa mens innan jag börjar använda dom.denna eviga väntan.suck.

• maja 85

det är samma sak för mig.om jag hade haft regelbunden mens så hade inte jag heller köpt stickorna men eftersom jag inte har nån aning om när jag har ÄL så verkade det smartast att använda ÄL-stickor

• maja 85

det enda min kille bryr sig om är vad ungen ska lyssna på för musik.mohaha

nää nu var jag taskig. han kommer nog bli mer entusiastisk när jag väl är gravid. han har nog ockås svårt att sätta sig in i allt innan det ens finns nån bebis liksom.

• maja 85

ja min kille är musiker och gitarrfreak så han antar att ungen kommer bli likadan och att jonas då ska lära barnet aaaallt han kan om gitarrer.

• maja 85

jag undrar om det är så att tjejer helst vill ha tjejer och killar helst vill ha killar?läste nån undersökning där dom kom fram till at det va så, att man ville ha en kopia av sig själv liksom..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !