Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn !

morgon tjejer!! tog med lite sovmorgon!! är ledig här idag så tror det blir en lugnt dag. funderar på att gå och klippa mig men vet inte om jag orkar

händer hos er idag då?

• miiillan

MissHellen: ska också käka gröt hade jag tänkt! och bänka mig framför extreme home makover

• miiillan

GAHHH!!! jehovas vittne kom och knackade på.. suck!! så jobbigt!! men jag fick någon liten brochyr och sen gick de efter att de tjatat npågra minuter.

misshellen: japp!! lika bra varje gång!

• miiillan

MissHellen: nej, inte jag heller (förräns nu då) eller

jag närmar mig äl med stormsteg så bim är det ett tag kvar till tyvärr! tiden går väääldigt långsamt!
    själv då? närmar du dig bim?

• miiillan

MissHellen: ja just det, och min kom lite sent... så jag får väl vänt några dagar längre. nä.. nu ska jag dra och kolla på ty och gänget på tv.n

hörs säkert sen

• miiillan

Marylicious: tycker att du ska testa!!
    förstår inte hur du klarar av att hålla dig!

• miiillan

MissHellen: haha!! grattis!! nu har de tagit din oskuld med!

snackade de länge eller?

• miiillan

MissHellen: haha!! ja, min frilla var inte heller den bästa när de ringde på..

suck!! blir så seg av att bara vara hemma. (tvättar) så lite nytta gör man iaf, så ska jag städa lite senare innan jonas kommer hem.

har du nåt "kul" för dig hemma hos dig?

• miiillan

MissHellen, blir andra. fast denna månaden ska vi ta det lite mer seriöst eller vad man säger. slutade med pillrerna och var bara glad över att få tillbaka mensen igen. men denna månaden är det full satsning på ett plus! ni då?

ja.. tv:n väntar här nu med!

• miiillan

JoelsFru: får hoppas att du hör av honom snart!! är säkert inget allvarligt. men anmäl honom försvunnen om det dröjer och han inte hör av sig.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !