Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn !

Goldie82: ja.. det är precis som när man ser en barnvagn på håll siktar ögat in sig och jag kollar modell o.s.v. haha!!

ja, linus är fint! vi har verkligen problem med killnamn
    haha!! tänk då den dagen det närmar sig vilka "problem" man måste ha!

• miiillan

AngelicaJ : Oj!! bra att det löste sig! senast har vi snackat namn och lite barnvagnar

för övrigt har jag bim idag men testade minus, inväntar mensen. hur går det för dig med allt?

• miiillan

maja 85: vi har tyvärr inget förråd. och det är bara en tjej i vårt trapphus med barnvagn och hon har den vid deras dörr. men jag kommer inte våga ha en bugaboo i trapphuset haha!! så den kommer få vara i lägenheten, den tar ju inte så stor plats tror jag

AngelicaJ: jag gillar elias, men sambon vägrar

• miiillan

87a: inte allt för långt kvar då! hoppas du får ett fett plus!

• miiillan

tjejnamn har vi tänkt ella. killnamn är värre, sambon gillar liam, men det tycker jag är för vanligt nu för tiden.

• miiillan

MissHellen: haha!! ja har inte du också det?! (själv älskar jag barnvagnar och är tokig i dem)

• miiillan

MissHellen: haha! min kille är väl inte så insatt i barnvagns-kikandet men det är inte han som betalar den heller. vill ju ha en bugaboo och han vägrar lägga ner så mycket pengar på en vagn. men som tur är är det inte han som bestämmer! (fast när han såg bugaboo live på maxi tyckte han den såg jättebra ut) haha!! vad långt det blev

• miiillan

maja 85: nej jag skulle aldrig våga köpa nåt innan jag fått pluset! usch om det inte blir en liteni magen. då kommer man nog må ännu sämre eftersom man har saker till h*n

• miiillan

jag kommer nog inte köra med äl-tester förrän om några månader, när det inte gått utan vill säga. vill hels plussa utan

• miiillan

MissHellen: ja! min kille är inte heller superinsatt i allt! men det kommer nog när de sett plusset och ser magen växa!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !