Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn !

MissHellen: håller med.. vi kommer också köra på utan äl-tester. och nästa månad ska inte smbon få komma undan en enda gång runt äl!

men först måste mensen komma och sen kan man börja räkna dagarna igen.. evigt längtande

• miiillan

maja 85: har bim idag. testade minus igår och idag så är nog ingen liten där inne

Marylicious: min kille har tvillingsyrror hur underbara som helst. har också tänkt att jag vill ha, men är inte lika säker längre. maaaassa dubbel jobb!!

• miiillan

på tal om det, har ni tänkt på hur många barn ni vill ha?

• miiillan

ja, vi har sagt att efter nummer ett ska vi vänta i tre till fyra år. har alltid sagt att jag ska ha två barn. (självklart pojke, flicka) haha!! men om vi får två flickor/två pojkar kan man "lika gärna" skaffa en tredje.

• miiillan

jag har hört att det är bättre med fyra än med tre barn, men jag vet inte. (allt det där med mellanbarnet o.s.v.)

• miiillan

maja: håller med, sen har jag hört att man "glömmer" bort storebror/storasyster eftersom man har den lilla nykomligen och då är ju de äldre barnet de stora och ska klara av mycket mer o.s.v. ehh.. blev kanske lite kontig formulering men iaf, viktigt är att se alla barn som individer..

haha!! låter som värsta barnexperten fast man inte har någon erfarenhet alls!!

• miiillan

förresten, ts verkar inte vara så aktiv i tråden..

• miiillan

maja85: precis, har en kompis som är gravid med nummer två och hennes äldsta kommer vara 18 månader när den lill* kommer. det var dock inte planerat, men kan tänka mig att hon kommer få det tufft och tycka att de äldre barnet (som inte alls är gammal) ska vara "stor" kille nu när lill* kommit.

• miiillan

HuntedByAFreak: ska du inte vara med och snacka bim och all annan "skit" med oss?!! vet du när du har bim?

• miiillan

HuntedByAFreak haha!! ingen fara.. hur länge har ni inte planerat då

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !