Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn !

God morgon, jo jag har BIM nu i veckan :P Inte helt hundra på vilken dag.

Allt bra med alla?

• AngelicaJ

nej, känner inte va något =/
    Så du kan nog vara lugn lynn... =P
    Vad ska ni göra idag då?
    Kram

• AngelicaJ

Hmm kanske fått ett symtom.. Äter jätte mycket, fick i mig 3 lövbiffar + massa pomme och är inte mätt.
    Jag brukar vanligtvis bli mätt på en. och när de e varmt ute brukar jag knappt äta något=/
    Kan detta vara ett symtom?

• AngelicaJ

i ett par dagar, igår käkade vi på mcdonalds. Köpte en vanlig meny som jag brukar bli mätt på men icke. Jag ställde mig å lagade till wok ca 15 min efter jag avslutat mc donalds måltiden. Åt wok och kände mig inte mätt iaf =/

• AngelicaJ

jag har BIM nu i veckan 6-10, vet inte riktigt vilken dag.

• AngelicaJ

Jo vill inte heller gå och tänka på det för då "får" man som sagt en massa symtom. Men känns lustigt iaf. som om jag inte har någon mättnadskänsla=/

• AngelicaJ

har inga tester hemma. blir väl till att köpa ett imorgon. Men väntar nog tills på söndag med att testa. Har nämligen personalfest då.

• AngelicaJ
    Marylicious skrev 2007-06-06 18:23:43 följande:
    Angelica - så hade jag d¨jag plussade. åt massa men va hunrig efter 1-2 timmar igen..om de nu är så att du är med barn ska du äta massa små mål för tarmarna rör sig mindre och man blir lätt förstoppad... inget roligt kan jag lova :/
    Är nog inga problem :P Sitter just nu och äter rester från woken igår trots att jag åt middag för 1 timme sedan.
  • AngelicaJ

Jag känner inget annat förutom det där med maten men hoppas verkligen det är ngt nu!

• AngelicaJ

Har ni någon hemsida om graviditet?
    Så man får veta hur man ska göra när man e grav, typ vad man ska äta osv.?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !