Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

misshellen: ja precis. vet inte varför jag är så bombsäker på att jag inte är gravid men jag är verkligen helt säker på det.

sen så vill jag att mensen ska ha blivit regelbunden nu så det är bara irriterande att den inte kommit än :(

• maja 85

misshellen: jo det är klart man är lite nervös. jag är nog framförallt nervös för att jag är så rädd för att det inte kommer bli nåt om jag väl blir gravid, att jag kommer få missfall eller om det blir nåt fel på barnet osv. men det är ju inget man kan påverka så jag försöker verkligen att inte tänka så..

men det är ju en jäkligt stor grej så jag tror det är väldigt naturligt att tycka att det är läskigt.

• maja 85

misshellen: ja det är klurigt det där om man får reda på att man har ett sjukt barn. jag skulle inte älska ett sjutk barn mindre men jag skulle nog fundera på vilket slags liv mitt barn skulle få om det hade nån allvarlig sjukdom. hoppas man aldrig behöver stå inför det beslutet!usch!

• maja 85

misshellen; jag tror att när man får den där lilla bebisen i sina armar så ska det nog väldigt mycket till för att man skulle ångra sig och tänka att man borde väntat ett par år till.

jag har inte gått färdigt min utbildning än men jag tror och hoppas att det kommer funka ändå.

jag är nog mest orolig för hur det kommer bli när ungen blir typ tonåring och börjar göra revolt och så.haha.vettafan om jag kommer klara det alltså.

• maja 85

jag skulle aldrig ta bort ett barn med downs syndrom. den enda anledningen till att jag skulle välja att ta bort ett barn är om jag skulle veta att det skulle behöva lida väldigt mycket, ha ont eller så. då skulle det inte kännas rätt att sätta det till världen.

vad skönt för er som vet att ni kan få barn, jag skulle verkligen vilja veta, då skulle man inte bli lika panikslagen när mensen kom liksom.tänk om man inte kan få barn? :(

• maja 85

joelsfru:nope inga barn sen innan.
    var det med samma kille du blev gravid med förra gången? då vet du ju iaf att ni funkafr tillsammans. jag har hört att vissa som kan få barn var och en för sig inte kan få barn tillsammans, det vore ju rena mardrömmen om det vore så.

en annan fråga till er alla: har ni hört att saliv är spermiedödande? :/

• maja 85

misshellen: bra! jag hoppas att det inte är sant!höhöhö

• maja 85

mary: brabra! blev lite nervös där ett tag.haha

• maja 85

joelsfru: ja alltså det vore ju alldeles fruktansvärt om man blev tvungen att välja mellan killen och att kunna bli med barn.hua!

spåtanter? shit alltså jag vet inte...man har ju hört historier där dom har haft helt rätt. jag tror kanske att det finns vissa som kan spå på riktigt men som allra flesta är nog bara bluff. har du blivit spådd eller?

• maja 85

joelsfru: ja jag skulle nog inte heller lita på dom..vad sa hon då?kändes det som att det stämde?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !