Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Marylicious, Jag håller med dej. Man är två om o ha sex! Hoppas allt ordnar sej..

Jag o min sambo har inte haft skyddat sex alls under våra 4år o de sa jag från början redan, att blir jag med barn vägrar jag göra abort!

• MissHellen

Marylicious, Ja men de är ju bra att han vet vad du tycker o känner så de inte kommer som en "översakning"!

Har alla brudar för sej i kväll då?

• MissHellen

Marylicious, När har du BIM då?

Jasså? Va kul Grattis får man väl säga då.. Tog studenten förra sommaren o nu när sommaren närmar sej så känner jag att jag längtar tillbaka! De var de mest underbaraste o värsta veckan/dagarna i mitt liv, men mesta del var de hur underbart kul som hällst

• MissHellen

Niccisen, Nej va kul Har ni hittat lägenhet eller?

Nja, Min sambo sitter ute på våran (sin) nybygda ute plats o dricker vin o lyssnar på musik, själv(?) Haha Så jag får se på den underbart bra filmen på 3:an heeelt själv, nåe jävla kippa-pan film, fattar ingenting o dom kan tydligen flyga i Kina/Japan(!)

• MissHellen

Marylicious, Okej Då vart de ju lite svårare då..

Niccisen, Jaha men är man kär så spelar de ingen roll var man bor Poäng?

• MissHellen

Marylicious, Ja jag tycker inte att de är nåe annat än en evigt lååång väntan Men du får tala om hur de går..

• MissHellen

Niccisen, Okej De har jag aldigr varit med om. Men ni kanske bor i bostadsrätt?

Hur länge har ni varit tillsammans förrästen?

O du Marylicious?

• MissHellen

Niccisen, Jaha Har aldig hört de förut.. Men huvudsaken är ju att ni trivs

Okej, då är ni ju ganska nykära Fast de är vi fortfarande ändå, haha!

• MissHellen

Marylicios, Låter bra de, är ju så nyfiken haha! Jasså? Men då kanske du har rätt igen då..

Jaha, så ni är nykära ni oxå då?

Värkar som de är bara vi som är gammla i gemen, hua! Vi har vare tillsmammans 4år o snart 3månader

• MissHellen

Marylicious (vilka svåra namn ni ska hitta på haha), ja men om du hade rätt förra gången så kanske du har rätt igen. Får jag fråga vad som hände "förra gången"? :/

Nja, Jag vet inte vad jag ska svra på den fårgan haha. Nej, men min sambo har precis sagt att han vill skaffa barn (innan var de bara jag som ville) så vi startade ju verkstan förra månaden, men de blev inte som tänkt då, för vi var borta o de gavs inge tillfälle för sex (hade min ÄL då :/)! Men vi har inte mer eller mindre sex än vanligt, men vi försöker om man säger så! Har räknat ut ÄL den hära månaden o hoppas på att de ska gå bättre nu Så vi ska köra varannan dag metoden nu, min sambos idee

Ja, Men de känns som jag har kännt han hela mitt liv, som att vi alltid ha varit tillsammans men ändå att tiden bara rusar iväg? Knasigt

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !