Unga som längtar efter barn !
Ojdå, de vart två
Ojdå, de vart två
Angelica, hur länge har du kvar då?
Angelica, oj de ver ju ett tag kvar! Jobbigt när man känner att man inte orkar :/
Jag sökte oxå in på lärarutbildingen direkt efter studenten, men när jag fick brevet att jag hade kommit in o allt känndes de inte rätt o jag visste inte alls vad jag ville, så jag tackade nej!
O nu har jag precis sutte o "bråka" med mamma på telefonen o utbilding o att jag måste ta mej i kragen o "bli nått", hon är rätt irriterad nu! O jag orkar inte höra de just nu.. Just nu är ALLT piss känns de som!!!
Ja, jag vet att min bara vil väl. Men just nu orkar jag inte de, jag vet ju inte vad jag vill(?) Men jag vet inte änns som jag vet vad jag vill om 5-10år, så de är väl lika bra att man hittr på nått o göra. Men vad faaan då? Hua, jag blir tookig.
Men mamma får väl som hon vill, jag kan ju skicka in ansökan men tacka nej om de inte blir/känns bra!
Men en bäbis skulle sitta ännu bättre haha
Jag har inte häller nåe jobb, jobbar bara extar på dagis. Klart att jag vill ha en utbildning, men jag kännde mej inte redo då! Men nu kanske jag måste, man kan kan ju inte bara gå o bara vara hela livet
Angelica, va kul Hoppas de är kanon fin då!
Okej, men man vänjer sej snabbt Hoppas att de blir bra!
Ja, de var en ricktig häfftig hyra! De hade vi aldrig betala i hyra, men sedan beror de ju på var o hur man bor
Men den såg enormt bra ut planlösningen Säkert jätte fin!