Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

maja, Nej va kul Berätta hur de går..

• MissHellen

I dag har jag/vi varit ute heeeela dagen nästan Så nu är jag trött som tusiken. Men vi har fått en del gjort i alla fall Just nu kollar jag på 5:an, en dokumentär om en karl som blev av med snoppen, frun skar av den Hua! Blir sängen ganska snart!

Go natt brudar!

• MissHellen

Go morron brudar

Pusselbiten86, Vi har inte testat ÄL tester, men vi är ju bara inne på vårat andra försök (första riktiga, igenligen ) Så vi tänker köra "vanligt" ett tag till, men funkar de inte måste man ju ta till lite knep

I dag är jag har jag inte allt för mycket för mej! När jag vakna när sambon for var de underbart fint väder, men inte nu :/ Jag som hade tänkt vare ute heeela dagen. Men vi får väl se vad som dyker upp, först blir de gröt i alla fall

• MissHellen

Barngalen, Nej va jobbigt :/ Vad jobbar du med då?

• MissHellen

Okej, jobbigt om man inte trvis :/ Dom du jobbar med då, är inte dom okej? För ibland är de ju skit i samma vad de är för jobb, bara man trvis med dom man jobbar med!

Själv vill jag jobba haha

• MissHellen

Barngalen, Okej :/ Jobbigt! Vet att de är dåligt o svårt att få jobb, men finns de inge annat eller?

Själv sitter jag o letar utbilding för fullt Har hittat den som jag visste om, men hittar inte så jag ska anmäla mej(?) Hmm...

• MissHellen

Barngalen, Vad vill du plugga till då?

Jag tycker de är så jävla svårt, o dessutom vill jag inte att utbildingen ska vara allt för lång häller. För då är jag rädd att jag ska tappa intresset!
    Hittade en utbildning i tidingen för ett tag sedan, barnskötare var de. O den vara bara på 1½ år, alldeles lagomt för min del Men nu ringde jag mammsen o hon hade hittat en annan utbilding, vet inte riktigt var de var. Ska googla lite på den Men de vara bara på 1år o de är ju mer än perfect haha

• MissHellen

Niccisen, hoppas de går bra med pluggingen

Känns de bra o säga upp lägenheten eller?

Nej, nu ska jag slita mej ett tag. Måste ta mej en dusch

• MissHellen

Niccisen, Okej Lycka till då!

Ja, De klart Jag hatar oxå o ringa om sånna saker, som sagt de är mycket bättre när man kan mejla!

Nej, NU väntar duschen på mej

• MissHellen

Niccisen, Okej Lycka till då!

Ja, De klart Jag hatar oxå o ringa om sånna saker, som sagt de är mycket bättre när man kan mejla!

Nej, NU väntar duschen på mej

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !