Unga som längtar efter barn !
maja, Nej va kul Berätta hur de går..
maja, Nej va kul Berätta hur de går..
I dag har jag/vi varit ute heeeela dagen nästan Så nu är jag trött som tusiken. Men vi har fått en del gjort i alla fall
Just nu kollar jag på 5:an, en dokumentär om en karl som blev av med snoppen, frun skar av den
Hua! Blir sängen ganska snart!
Go natt brudar!
Go morron brudar
Pusselbiten86, Vi har inte testat ÄL tester, men vi är ju bara inne på vårat andra försök (första riktiga, igenligen ) Så vi tänker köra "vanligt" ett tag till, men funkar de inte måste man ju ta till lite knep
I dag är jag har jag inte allt för mycket för mej! När jag vakna när sambon for var de underbart fint väder, men inte nu :/ Jag som hade tänkt vare ute heeela dagen. Men vi får väl se vad som dyker upp, först blir de gröt i alla fall
Barngalen, Nej va jobbigt :/ Vad jobbar du med då?
Okej, jobbigt om man inte trvis :/ Dom du jobbar med då, är inte dom okej? För ibland är de ju skit i samma vad de är för jobb, bara man trvis med dom man jobbar med!
Själv vill jag jobba haha
Barngalen, Okej :/ Jobbigt! Vet att de är dåligt o svårt att få jobb, men finns de inge annat eller?
Själv sitter jag o letar utbilding för fullt Har hittat den som jag visste om, men hittar inte så jag ska anmäla mej(?) Hmm...
Barngalen, Vad vill du plugga till då?
Jag tycker de är så jävla svårt, o dessutom vill jag inte att utbildingen ska vara allt för lång häller. För då är jag rädd att jag ska tappa intresset!
Hittade en utbildning i tidingen för ett tag sedan, barnskötare var de. O den vara bara på 1½ år, alldeles lagomt för min del Men nu ringde jag mammsen o hon hade hittat en annan utbilding, vet inte riktigt var de var. Ska googla lite på den
Men de vara bara på 1år o de är ju mer än perfect
haha
Niccisen, hoppas de går bra med pluggingen
Känns de bra o säga upp lägenheten eller?
Nej, nu ska jag slita mej ett tag. Måste ta mej en dusch
Niccisen, Okej Lycka till då!
Ja, De klart Jag hatar oxå o ringa om sånna saker, som sagt de är mycket bättre när man kan mejla!
Nej, NU väntar duschen på mej
Niccisen, Okej Lycka till då!
Ja, De klart Jag hatar oxå o ringa om sånna saker, som sagt de är mycket bättre när man kan mejla!
Nej, NU väntar duschen på mej