Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

äsch. klart att du kommer börja igen. det är bara att bestämma sig för att man ska börja sen ikgen. om man inte börjar igen så har man ju kastat bort en massa tid, och det är ju inget man vill.
    Gör det som känns rätt för dig helt enkelt, men det kan ju som sagt vara skönt att bara ha bebisen att koncentrera sig på i början, att inte behöva läsa böcker osv.

• maja 85

Vi har planerat detta sen jag slutade med p-pillren i januari. vi gör vårt första försök nu den här månaden. jag vill väldigt gärna bli gravid under 2007, men ingen av oss har försökt få barn förut så det är bara att hålla tummarna för att det ska gå bra :)
    Hur länge har ni försökt?

• maja 85

jag har inte köpt några ÄL stickor än...va har mest bara haft sex varenda dag och hoppas att det blir nåt.haha

• maja 85

angelicaJ: jag bor i handen, lite söder om sthlm.tar en kvart till älvsjö med pendeln. var bodde du när du bodde här?

vintervken: Jag har inte startat den här tråden men jag skulle tro att du är hjärligt välkommen.
    Hoppas det blir åttonde gången gillt då! själv är jag inne på mitt första..

• maja 85

oj det var värst. alla kommer visst från mitt hood. har bara bott här i 1,5 år dock.trivs superbra, bor precis vid rudan.nära till centrum och allt.

jag tror jag vet var det gymnasiet ligger.

Fasiken tjejer vad jag är sugen på ett plus. Hoppas iallafall nån av oss lyckas den här månaden.hejaheja!

• maja 85

samma här!håller varenda tumme jag har och min sambos också.haha

• maja 85

angelica: jag vet..jag hade jättesvårt att somna på kvällarna precis när vi hade bestämt oss. jag bara tänkte bebis hela tiden. Nu kan jag koppla bort det lite, fast man ligger fortfarande och spänner sig. drömmer om barn typ varje natt.haha

Hur pass involverade har era killar varit i hela skaffa barn grejjen? sitter dom också på familjeliv flera timmar i sträck och pratar bebis? :p

• maja 85

jaj86: samma här.han sitter och glor över axeln på mig.nyfiken i en strut.hoho.

angelica: samma här eller min kille jobbar som webdesigner så han har koll på datorn, men han sitter inte inne på FL det är en sak som är säker.haha.
    Vi pratar också om det väldigt mycket, diskuterar namn och hur vi ska ha det sen och så.
    Men jag tror det är rätt naturligt att det är vi tjejer som hetsar upp ochh såhär och sitter på ninternet och snckar. Det är ju liksom vi som har koll på ÄL, BIM osv.

• maja 85

ja precis. Min kille är mer sådär att det blir när det blir (fast helst så snart som möjligt förstås)men jag är sådär att jag helst vill ha bebis i magen nunununu.

• maja 85

mm. jag är också sugen.är så rädd för att det inte ska gå bara, att det ska vara nåt fel på nån av oss. men det är ju tydligen ungefär 80& som blir gravida inom ett år, så det är väl bara att hoppas på att man är en av dom.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !