Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn !

MissHellen: har ett lager från testlagrats tester som ligger och väntar men jag får se.. helgen blir det nog.. hmm.. vill ju också ha ont men man får väl hoppas på att man är med i skaran som inte får det i början då..

• miiillan

MissHellen: jadå!!! och du med! haha!! ja.. jag beställde 20 stycken.. kan vara bra att ha om det inte tar sig nu..

• miiillan

var något erbjudande de hade, finns säkert kvar. fick de hem i brevlådan dagen efter. 114 kronor betalade jag. testlagret.se tror jag ska vara rätt

• miiillan

läste nyss i massa gamla trådar att det är massa som inte känner några grvsymtom.. känns lite bättre iaf

• miiillan

hej tjejer! missat en del när jag varit borta idag.
    jag kommer nog tyvärr inte få plus denna månaden (men vi ska ju sätta igång ordentligt i juli så innan är ju bara bonus) känner inga syntom alls. möjligtvis lite i magen men det kan lika gärna vara annat.. bim 14-15

håller alla tummar jag har för alla andra!!

• miiillan

AngelicaJ: vet du när du har bim?

• miiillan

maja 85: haha!! nä det gör då inte min sambo! men han vill väldigt gärna tjuvkika på vad jag skriver

AngelicaJ: okey! vilket försök är ni på då?

• miiillan

okey.. usch.. så jobbigt att vänta och vänta! man vill ju ha en liten som växer i magen nuuu!!

• miiillan

haha!! min kille säger nästan exakt så: blir det nu så blir det (ingen skada skedd) men han vill helst att vi börjar på "riktigt" i juli. *suck* haha!! men sex kan han ändå inte tacka nej till så har jag tur så blir det tidigare.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !