Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn !

Hej vinterviken, klart du e välkommen, skulle inte tro ngt annat iaf =)

Maja: Jag är ifrån skogås så inte så långt ifrån dig :P 5 min med pendel! Mina föräldrar bor där förtfarande och är hos dom lite då och då.. Pluggade i haninge, gumnasiet alltså.. Walthers, om du vet vad det är?

• AngelicaJ

Jo rudan där har man varit massor av gånger :P Badad, festat, tagit studenten mm. :P

Jo jag längtar också så otroligt mkt efter ett plus.
    Jag håller tummarna för oss alla =)

• AngelicaJ

Jo här har vi varit aktiva :P

Jag kan inte släppa det här med bebis, kommer troligtvis ligga och tänka på det hela natten. Tur att jag inte börjar jobba fören 11 imorrn!

Var inne i vardagsrummet och pussade lite på min sambo han rörde lite på magen och sa snart älskling kommer det finnas ett liv här inne =)
    Så mysigt! Vill att det ska ske NU ! :P

• AngelicaJ

Haha, jag har precis fått min mens :P i måndags.. Så får hoppas på denna månad, köpt ÄL stickor så vi ska pricka rätt =)

• AngelicaJ

Haha nej nej, min sambo vet knappt vad dator är :P Inget som ligger i hans intresse. Men han vill nog lika mycket som jag och vi pratar väldigt mycket om det tillsammans.
    Din då?

• AngelicaJ

Jag har inte ätit p-piller på 7-10 månader, kommer inte riktigt ihåg när jag slutade. Sen körde avbröt vi det hela i ett par månader fram tills i slutet på mars så vi har inte försökt så länge.

• AngelicaJ

jo precis :P Vi kollar mycket på barnkläder, vagnar, leksaker, möbler, tapeter mm. till bebben tillsammans och fantiserar om framtiden. Det är så mysigt att göra tillsammans.
    Men som sagt de hetsar nog inte upp sig lika mycket :P Lr dom kanske gör det men håller det för dem själva? Vem vet!

• AngelicaJ

Haha precis så är det här också =) Jag vill ha den där otroligt vackra stora magen nu.. Är så mysigt att se alla magar ute på stan, fast nackdelen är ju att man blir så avundsjuk :P

• AngelicaJ

Jo jag får ibland upp tankarna "Tänk om man inte kan få barn", fast jag intalar mig själv snabbt att så är det inte.. eller jag hoppas inte det iaf.
    Men tanken på att det kan ta flera år gör mig galen, vill ju så gärna ha nu!

Jaj86: nej det är ju inte ofta dom tackar nej till sex :P Hmm, har nog aldrig hänt!

• AngelicaJ

Så var det för min moster..
    Hon försökte i 4:a år.
    Mamma som är yngre än henne fick mig 86 och mådde lite dåligt över det för att hon visste hur gärna hennes storesyrra ville ha barn och kämpade med det och mamma blev gravid nästan direkt. Sen gick det något år och mamma blev gravid igen och mådde då ännu sämre men då fick hon veta att hennes syrra också var gravid. Mamma födde 2:a barnet 22/3-89 och hon 31/3-89 så det kan ju ta massa år utan att det är något fel =/

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !