Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn !

Ja de får vi verkligen hoppas misshellen =)
    Om så blir fallet så är det ju massa som ska hinna göras på 9mån, ett måste för oss är nytt boende.

Det kommer bli så kul att springa i affärer och kolla på vagn och andra babysaker på riktigt!
    Har alltid kollat till andras barn osv.

• AngelicaJ

Jo men jag tycker att det är trångt som det är nu. Så det blir nog till att hitta en lite större lya iaf.

• AngelicaJ

Det blir en brio eller emmaljunga är det jag vet :P Gillar deras grejer och de är bra kvalité. Har en sittvagn som jag köpt till sambos unge men vi har tyvärr aldrig fårr använda den så den tänker jag spara =)

• AngelicaJ

Nehe, dags att röra sig mot jobbet! Ha det bra! Så hörs vi. Kramar

• AngelicaJ

Så ännu en dag på jobbet avklarad :P

Så allt bra med alla? Några nya plus?

• AngelicaJ

jo jag förstår det.. Jag kan inte tänka på annat än det här. As jobbigt, sätter mig och ska försöka plugga lite men kommer snabbt in på bebistankar..

• AngelicaJ

jo underbart med valp, fast min e ingen valp längre. Hon är en unghund på 1år. Det är min bebis!

• AngelicaJ

jo jag läser också specialpedagogik nu, lr har en uppgift om det och en om utomhusdidaktik. Så det e kul. Men finns roligare saker :P

• AngelicaJ

Jo bebis står som nr 1 på min önskelista, jag har ju min vovve bara inte hon blir ledsen om det kommer en liten bebis.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !