Unga som längtar efter barn !
nettan1: klart det är ett plus! har du berättat för killen än?
nettan1: klart det är ett plus! har du berättat för killen än?
mary: var det nån spåtant eller? vad sa hon då?
men plus om några månader låter som en väldigt bra framtid!!
mary: ja just det så var det ja :/ han har inte ändrat sig?
kom precis på en sak..eftersom min mens inte kommit än så kan jag ju inte haft ÄL då jag trodde jag hade det.så då är det ju inte heeeelt kört..jag kanske har ÄL nu tom, man vet ju aldrig.hmmmm...
ah okej....hoppas att det blev nåt den här gången då!hur gamla är ni?
okej..men om ni ska försöka igen om ett år så kanske det inte är nån så bra idé att du börjar käka p-piller igen? du ser ju hur det har gått för mig, men mens är ju superknäpp sen jag slutade. du kanske ska ha p-ring eller nåt? det ska iaf jag satsa på nästa gång, då blir inte kroppen helt knasig.
ett tips bara...så det går fort att få ett pluss sen om ett år :)
ja precis. guud vad skönt att din mens kom igång direkt...undrar varför det är så olika från person till person? jag skulle ge vad som helst för att ha en regelbunden mens nu..jag hade liksom det innan jag började med p-piller så man kan ju tycka att de borde bli det nu när jag slutat.men icke.
ja precis för det känns ju lönlöst att ens frösöka bli gravid när man inte har nån mens.jag ska ringa nästa vecka om den inte kommit då.
nanC:men nu är du ju här! kan ju uppdatera dig vad det gäller mig iaf. testade minus idag på BIM+4. visste att det skulle bli minus men det kändes lite trist ändå, framförallt för att jag nu inser att min mens fortfarande inte efter 5 månader har återhämtat sig från p-pillerstoppet. jäklapuckomens. :(
hur är det med dig?
jag har inte haft nån sol på hela dan :( men imorgon ska solen lysa i sthlm, då åker klänningen på.yes!!