Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn !

läs i tråden som finns i min sidfot... måste skriva in sig om tre dagar tror jag så ni får sknda er om ni ska med...

Jag skulle tycka det va jätte skoj om vi skulle kunna träffas! Men var när och hur i så fall?

FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • TheLove

Jag tycker med vi ska ses... kan inte alla skriva ner vart vi kommer ifrån och se vad som blir det bästa stället att ses på (där flest bor tex?)

Lovelyy Linköping
    AngelicaJ Linköping
    MissHellen Härnösand

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-28 18:23:04 följande:
    Jag behövde inte skriva ja hahaallt bra i dag, Lovelyy?
    nej jag såg ju att du skrivit vart du va ifrån så jag tänkte att jag kunde ju skriva ner det när jag ändå visste...

Det är jätte bra med mig idag, förutom att skåpet i skolan inte går att öppna så jag varit irriterad halva dagen plus att jag sitter och pluggar nu, har precis blivit klart med ett arbete, har ett till att göra plus att jag ska plugga till ett prov.. hur är det med dig idag?
    Marylicious skrev 2007-05-28 14:58:19 följande:
    Joo jag testade igen,svagt plus fortfarande..jag tror jag måste räknat fel på mensen lr nåt..iaf om jag följer en sida på nätet så är BIM senast på Onsdag och då måste jag testat svagt plus på BIM-5 och idag BIM-3..fattar noll :-0
    Ett plus är alltid ett plus, så jag tror nog att du är gravid.. om det är så att du testat plus på BIM-5 är du ju antagligen en höghormonare, så det går faktiskt att testa plus så tidigt!
    JoelsFru skrev 2007-05-28 18:38:38 följande:
    Hörrni, vi pratade ju om rosenrot förut. Var en tjej på min bim-lista som blev gravid på det iaf... Så thank you google for giving me this: www.sundatips.se/home/content.asp3500mg/piller. Gratis. Hehehe här ska knapras Jag bor i Västerås gott folk
    Ska kika på länken du lagt där
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-28 18:48:14 följande:
    Lovlyy, De är bra de Okej, Jobbigt när allt ska sturla. Man blir på så dåligt humör då! Vad pluggar du då? Hoppas att de går bra med de andra arbetet oxå då..Med mej är de kanon, lite trött bara. Men de överlever man Håller på o förbereder mej inför i morron, ska o operera min tå igen! Dom hade fått ett återbud, så jag fick tiden. Fick veta de nyss, så jag var inte alls berädd på de. Men min mormor skulle följa med o hålla handen
    Just nu gör jag ett arbete om australiens affärskultur... det är helt jävla omöjligt! VILL INTE! jag tar en paus nu! orkar inte mera! har pluggat sen klockan 13.

Vad är det för fel på din tå? Va tur att du har en snäll mormor som följer med dig. Hoppas allt går bra Kram!
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-28 18:55:17 följande:
    Lovelly, Okej de lät inte allt för intressant! Vad går du för nått då?Jag har nageltrång (har haft de i över 3år o inget har lyckats!), var där för lite mindre än en månad sedan men jag måste ta andra sidan oxå, +den andra stortån oxå! Hatar spruter o sist blödde jag som en gris i två dagar o kunde knappt gå.. Så de är inget jag längtar efter :/ Ja, min mormor är för underbar hon, hon skulle till o med ta ledigt hela dagen så hon kunde stanna är ett tag
    Aj det låter inte så skönt! Jag pluggar hotell och restaurang inriktning hotell..
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-28 18:50:16 följande:
    Lovelyy - jaa dom säger ju att + alltid är ett +..är väl svårare att få in denna gång hihi
    Jag såg inte att du hade skrivit klart du är gravid! GRATTIS! jag brukar bli jätte sur när folk blir gravida, men inte nu... undra varför *fundera*
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-28 19:12:43 följande:
    Lovelyy, Ahaa Trivs du bra då? Hur länge har du kvar eller du kanske tillomed tar studenten nu i sommar?
    Jag trivs inge vidare faktiskt... första två åren gick bra men nu sissta funkar inte alls. Har inga vänner i klassen och det är hur mycket plugg som helst.. fick ett arbete i torsdags kväll (läraren ringde av nån lustig anledning) och arbetet ska vara klart imorgon... är alltid så med den läraren, henne har jag i nästan alla ämnen med...

Jag tar STUDENTEN i sommar YAAAY!
    skönt att slippa allt plugg ett tag!
  • TheLove
    A flikka skrev 2007-05-28 19:16:59 följande:
    är det en trevlig tråd det här?
    Nej det här är en hämsk tråd där alla är jätte elaka mot alla och vi släpper absolut inte in nya här! Usch vad vi kommer mobba dig! 

Det här är en helt underbar tråd och jag älskar alla här! Så himla härliga... jag är helt ny här också och jag brukar ofta känna när man kommer till nya trådar att man inte är välkommen men här öppnade dom upp sina armar och välkomnade mig! Hoppas du kommer trivas bland oss Välkommen!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !