Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn !

Jag måste bara berätta nått lustigt... Ikväll har jag druckit två glas vin och jag mår SÅÅÅ illa. Har varit nära att kräjas flera gånger. Kan ju tillägga att jag inte ens haft antydningar på att vara onykter... Mår så himla illa

FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-06-02 07:49:45 följande:
    Go morron brudar Vad har ni för er i dag då? Själv vakna man halv 7 i morse när pappsen kom hem från jobbet o kröp ner i sängen med mej o mamma haha, jag gick o la mej med mamma i natt Min lillebror gav mej ingen plats efter att jag hade läst saga haha! Så halv 7 var jag ute o gick med vovven på en prommis o nu ska jag ta o käka frukost med min kära familj! Unedrabrt o vara hemma Har ni nåe planer inför kvällen eller?
    Åh vad det låter härligt Själv skulle jag aldrig få för mig stt sova i samma säng som mamma och pappa.
  • TheLove
    jaj86 skrev 2007-06-02 17:46:22 följande:
    hihi!! nej, det var längesedan man nana med mamma! haft en bra dag tjejer? kom precis hem från jobbet här. sambon och några kompisar är och köper tacos! så det blir middag här om ett tag. och sen blir det utgång. vi blev sugna pga det underbara vädret!! men det blir lugnt! sitta ute, dricka och snacka! imorgon är jag ledig!!! äntligen kan jag och sambon hitta på något! blir en tur till gbg! ha en bra kväll!!
    Idag har jag varit hos min kusin söm fyllde år. Min mormor va där och jag berättade att jag och min kille är tillsammans igen (vi gjorde slut för att vi hade inga framtidstnkar gemensamt, men nu har han ändrat lite åsikter osv) och hon skäller ut mig nått emormt och säger att pojkvännen behandlar mig dåligt osv (vilket han inte gör) Så jag är inte på jätte bra humör direkt...
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-02 19:53:37 följande:
    Lovelyy : men din hund har väl varit ute med shiela? eller?
    Oj va vi är OT nu.. jo men Shiela va ju bara valp då.. .men vi får hoppas att det går. Det va synd att du inte kom till lambohov ikväll Det va jätte skoj! puss och kram och godnatt!
    Marylicious skrev 2007-06-02 17:56:59 följande:
    Lovelyy - jaa jag börjar se lite gråa hårstrå ..hehe *skojja*som en sa till mig på msn " Hur känns de och vara 1 år närmare 30* vadå ge mig ångest hahah
    Jodå. När jag fyllde 18 sa någon till mig: "om 12 år är du 30!" jag fick panik... nu är det BARA 11 år kvar tills jag fyller 30 (fyller 14:e juni)
  • TheLove
    jaj86 skrev 2007-06-03 02:13:52 följande:
    tjo!! kom precis hem från krogen och datan är på.. massa suck!! den ska ju stängas aaaav!! är för gammal att gå på trädgårn iaf. var sista gången jag var där nu. har dock inte varit där på evigheter heller men. hoppas jag lyckades att skriva rätt, har typ raderat och skrivit om varannat ord! *hihi* natt och hej! för övrigt väntar jag på äl, rädd för att "skiten" inte kommer denna månaden. men man kan ju alltid hoppas. suck, massa hoppandes och väntan när man vill ha bebbe.
    Haha ibland måste man få festa Jag va på fest igår, gick hem vid 12 då jag skulle upp nu (05:30) för att jobba om en timme... *gäsp* Har vaknat ungefär en gång i timmen.

Hoppas det blir en liten bebbe nu när du har ÄL, själv så får man ju vänta till nästa månad...

Du lär väl sova tills jag har slutat jobba *tihi* sov gott med dig!
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-03 10:12:09 följande:
    Lovelyy, det hade varit jätte roligt att komma dit men jag hade lovat kalle att vi skulle mysa och se matchen tillsammans. Så nästa gång får du ringa lite tidigare :P
    Japp det ska jag allt göra! Jag skulle ju inte festa igår igentligen men jag va där i förrgår och drack lite vin, hade kvar av det så det blev 2 glas vin igår med... Så jag satt och mysdrack och var "bartender" till dom andra... (Dom tyckte om min Sanfransisco)
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-04 10:22:30 följande:
    God morgon, jo jag har BIM nu i veckan :P Inte helt hundra på vilken dag. Allt bra med alla?
    Nej du Ankan! Du får vänta en månad med att bli gravid... jag är det ju inte nu iaf (tror jag)
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-04 15:08:33 följande:
    nej, känner inte va något =/ Så du kan nog vara lugn lynn... =P Vad ska ni göra idag då? Kram
    Nu känner jag mig lugn :-P
    Idag ska jag nog till Lambohov och pojkarna ett tag... nån gång efter fem.. vad ska du själv pyssla med? Jag har varit på Ikano-huset med mamma. Hon köpte en födelsedags present till mig (minst en, jag sprang in på ikea och kollade på bebis grejer under tiden)
  • TheLove

Jag mår så dåligt hela tiden. Jag vet inte vad det beror på... Jag tror inte att jag är gravid (men hoppas ju på det) Har fått veta att i v.4 om man gör vul så kan man endast se att slemhimman är tjockare än normalt. Det var min också *-) Så det gör mig förvirrad, jag som ställt in mig på att det inte blir nått denna månad...

Jag mår illa, men kan inte spy. Jag är gnällig och jätte chinkig. Jag har humörsvängningar, jag har mensvärk som kommer i vågor. Ena stunden känns inget, andra kan jag knappt sitta upp och jag har mysko flytningar. Jätte sega typ som ÄL flytningar fast värre... Ja, listan kan göras längre men just nu kommer jag inte på mer... Jag tror dock att allt detta lika gärna kan bero på att jag käkar dom där tabletterna...

Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !