Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

maja, Jag hittade en sida på google som hade ganska billigt! Så goggla på rosenrot så får du upp de (längst upp om jga inte minns fel)

• MissHellen

JoelsFru, Hej allt bra i dag?

Jag kommer inte riktigt i håg vad vi har pratat om Men nu på slutet har vi i alla fall pratat om rosenrot!

• MissHellen

Ojdå! Vi skulle inte klara oss utan tvätt maskin iomed att vi bara har i våran lägenhet, o jag håller på o tvätta nu så jag är glad att våran funkar

Jasså? Jag visste inte riktigt vad de var förrän i dag.. Jag har inte testat de, vi har ju precis börjat tillverka
    Men de visste jag inte, hmm! Då vågar inte jag häller testa

• MissHellen

maja, Så hade jag oxå tänk! Funkar de inte "bara ändå" så måste man ju ta till lite knep

• MissHellen

Mary, Nej :/ Men ta en paus ett tag så kommer bäbis lusten tillbaka, så ska du se att de blir bra Nej, du kan väl vara kvar o snacka skit ändå? Vore trevligt!

Lovelyy, Vi har oxå precis börjat försöka o min sambo har precis "jätt" med sej han med
    Oj, Va jobbigt o få veta de! Men tappa inte hoppet..
    Min mamma var på kontroll hos gyn o då sa läkaren till mamma att om hon ville ha barn så skulle hon komma till henne så skulle hon hjäpla hon! Men då sa mamma att hon redan har tre barn hemma (o dessutom fick hon en till lite senare) Läkarna säger att mamma är steril, men hon har ändå fyra barn, så allt är möjligt!

Allt kan hända, så lycka till

• MissHellen

NanC, De låter bra att du lever

Här är de kanoners! Själv då? Hare underbart o håll dej inte börta för länge

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !