Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

carra: fjärde försket gillt då kanske. dom säger ju att snittet är att bli gravid sju månader efter man börjat försöka så än så länge är det ju luuuugnt.

• maja 85

carrabarra: ja vad
    är det där rosenrot för nåt? har hört så många som pratat om det här på FL men jag vet inte alls vad det är för nåt. Jag kör bara på garpemetoden än så länge.haha

• maja 85

carrabarra: nej precis. det skadar ju aldrig att testa, allt som kan hjäkpa en bli gravid är ju absolut värt att testa. Hoppas det funkar för dig!

• maja 85

mja..men det låter som en godare metod än grapemetoden som jag kör.det är verkligen inte speciellt gott.jättebeskt..uä...

• maja 85

angelica: välkommen hem! nää inte testat än, ska försöööka hålla mig till nästa lördag men det är så svårt!

• maja 85

mm jag försöker plugga specialpedagogik.som är jätteintressant.men jag blir helt blockerad av alla bebistankar.

• maja 85

vi tänkte också köpa hund men sen insåg vi att det bara skulle vara som ett substitut för en bebis så vi bestämde oss för att försöka satsa på beisen direkt istället. fast just nu känns det som att det hade varit väldigt roligt att ha en liten valp att ta ut all bebisfeber på.haha

• maja 85

nää det vore inte fel.jag vill ha en bebis mest av allt i heeeela världen.

• maja 85

nej jag har hört att dom kan bli avundsjuka. eller så blir dom sådär jätte överbeskyddande mot bebisen. det vore gulligt :)

• maja 85

marylicious:första försöket den här månaden. spännandespännande..du?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !