Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

alltså på CB-testet så har jag för mig att det står att man kan testa tre dagar INNAN BIM. nån som vet?

jag ska iaf testa mig på fredag, det känns verkligen som evigheter dit.

jaja86: trist.men som sagt, det är ju inte helt kört än, pröva igen om några dar ifall mensen inte kommit

• maja 85

jaj86:BIM 18:e ungefär..på fredag alltså..fast jag ska nog vänta ett tag efter tills jaf testar..vet inte exakt när jag hade ÄL denna månad.

marylicious:haha jadu CP-test vet jag inte riktigt av det här, inte världens mest lyckade stavfel.haha. och som du säger blir det inget denna månbad är det bara att ta nya tag nästa.

jajmensan ikväll blir det schlager. hejja sverige!

• maja 85

jag vill också plussa! men jag har inte ett enda symptom så det blir nog inget den här månaden..har alla ont i brösten redan i början av graviditeten?det känns som att precis alla har det och om man inte har ont i brösten så kan man omöjligt vara gravid :(

• maja 85

niccisen: okej.jag går typ och känner på mina bröst hela tiden och försöker känna men jag känner ingenting alls.haha

• maja 85

det är bra. jag har precis beställt 14 stycken ÄL-stickor, har aldrig använt såna förut. känns kul :)

hur är det med dig marylicious?

• maja 85

ja jag har haft en väldigt trevlig helg. har hängt med mitt brorsbarn som varit här och hälsat på. helgen förstördes dock abrupt i lördas kväll när jag insåg att alla länder förutom vi, finland och norge har noll musiksmak.hua.

hur har din helg varit?

• maja 85

ja jag ska aldrig mer kolla på eurovision song contest.haha.

jag köpte ÄL tester från testlagret.se 14st för 119 kronor..dom skulle tydligen va näst intill 100% säkra..

• maja 85

jag vet inte riktigt när jagf ska börja testa dock...det är så svårt när man har så oregelbunden mens. har egentligen ingen aning om när jag har ägglossning.fast den här helgen har jag haft jätteont i äggledarna så då borde det ju ha varit ÄL..

• maja 85

1984: självklart! roligt med nån som är i min ålder :)

jag har en fråga till alla i denna tråd som jag funderat lite på; om jag använder ÄL-stickor och dom visar att jag har ÄL ska man ha sex typ jättemycket dom dagarna då?vet ni om det förstorar ens chanser att bli gravid? det är ju tydligen 20% chans att ägget fäster men är det per ÄL eller per samlag(ursäkte fula prdet haha)för om det är per samlag så borde man ju typ ha sex fem gånger om dan när man har ÄL

• maja 85

jag bor strax söder om sthlm, i handen

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !