Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

mary: tack! jag skulle bli superglad om det gick på första försöket men statistiken talat ju emot det tyvärr.
    Tråkig med MF :( hoppas det går bättre denna gång. Jag har hört att vissa jättelätt blir gravida efter MF, men det kanske bara är en skröna...

• maja 85

mensvärk gör väl mer jätteont medan molvärk mer är en som det låter, molande känsla, att det bara ömmar typ. fast om det är så det brukar kännas när man har mensvärk så är det nog ingen skillnad. mensvärken beror ju på mensen men molande värk kan bero på annat, t ex graviditet.

• maja 85

ååh.det var värst.då kanske det ligger nåt litet och växer därinne...;)

• maja 85

lillflisan: jag är så aktiv det bara går.haha. har sex varannan dag nu så att vi säkert prickar in ÄL. Första försöket den här månaden.

• maja 85

fy vad frustrerande. jag är helt galet frustrerad fast min kille VILL ha barn, jag kan tänka mig att det måste vara alldeles förfärligt jobbigt om killen sa så där..Ni kanske ska säga till dom att surfa in här på FL, då blir dom säkert mer sugna :p

• maja 85

näe..hoppas att dom ändrar sig och bara kommer och säger en dag väldigt nsart att "älskling nu gör vi barn!"håller tummarna för er

• maja 85

För min del så var det så att jag hade funderat på det jättelänge och sen en dag så sa min sambo att han var så himla sugen på att skaffa barn.då satte vi oss ner och diskuterade saken och kom fam till att vi skulle göra det! kändes så himla kul.sen dess har jag knappt kunnat tänka på nåt annat.

• maja 85

vi bestämde oss på nyårsafton. Det var då han sa det. Då bestämde vi oss för att vi skulle börja försöka i maj.

• maja 85

lillflisan: nej alltså när jag slutade med p-piller så hade jag sen p-piller mensen och sen hade jag inget mer förrän mensen kom tillbaks den 20: e april..det är från den mensen jag har räknat ÄL och BIM..men jag är inte alls säker på att det stämmer.
    Vi har kört på varje kväll denna månad och tänker göra det tills min nästa mens kommer(men förhoppningsvis kommer dne inte såklart.hihi)

hur går det för er? kör ni också varje dag?

• maja 85

alltså på CP-testet så har jag för mig att det står att man kan testa tre dagar INNAN BIM. nån som vet?

jag ska iaf testa mig på fredag, det känns verkligen som evigheter dit.

jaja86: trist.men som sagt, det är ju inte helt kört än, pröva igen om några dar ifall mensen inte kommit

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !