• Juniphé

BÄSTA respektive SÄMSTA doppresenten?

Vad är det bästa rspektive det sämsta ert barn fick på dopet?

BÄSTA:

SÄMSTA:

• Svar på tråden BÄSTA respektive SÄMSTA doppresenten?
  • Nyfiken gul

Har inte haft dop men väl namnkalas...

BÄSTA: En korg med massa nyttigheter för barnet: blöjor, nappflaskor, kläder, skallror, nappar, haklappar, tvättlappar o en hel spargris full med 50-öringar... (idag har sonen spargrisen i sitt rum o sparar i - 50.öringarna är dock inlösta.. han är 9 år )

SÄMSTA: En påse godis... Vet man inte vad man ska köpa kan man ju antingen låta bli eller i alla fall komma med en blomma...

• BrideOf Rocky

BÄSTA:
    typ nån bra fond eller sparkonto där man kan sätta in varje jul, födelsedag osv

SÄMST:
    Alla fula silvernallar och ramar och skit.

• Arcoiris

BrideOf Rocky:

EXAKT MINA ORD!!!

Kul grej är även om man köper en juste lagringsvin som ska lagras si så där en 18 år

• Juniphé

OK, silvernallar och ramar går fetbort då Godispåse fanns inte ens i mina tankar... Godis? Till en unge??? Men vaffan!!! Tandhygienisten i mig får chock-hicka

• Nyfiken gul
    Juniphé skrev 2007-05-09 21:47:07 följande:
    OK, silvernallar och ramar går fetbort då Godispåse fanns inte ens i mina tankar... Godis? Till en unge??? Men vaffan!!! Tandhygienisten i mig får chock-hicka
    ha ha.. nä godiset var till mig som mamma - men det kändes inte helt rätt .. det var ju inte jag som var nyfödd o fick namn.. utan min son...

O godis var väl inte heller i sig den bästa presenten heller oavsett vem som fick det... Hellre en blomma i så fall om man vill ge den vuxna föräldern något...
  • Cheera

Min sambo och hans ex fick choklad åt sonen

Det bästa åt dottern var nog smyckena, jättefina som hon kan ha när hon blir äldre. Fick bara en ram, där man skriver i vikt och sådant, den var faktiskt uppskattad av mig

Det sämsta vet jag inte....hon fick ju allt möjligt, nallar, kläder, bestick och servis (barn alltså)...vilket vi inte hade så det var ju super.

Fast jag är en sådan människa som gläds åt det minsta lilla (har jag fått höra) så dottern skulle nog ha kunnat fått vadsomhelst och lika tacksam hade jag vart för det

• Lobos mágicos

BÄSTA: Allt man har nytta av.

SÄMSTA: Alla prydnadsaker.

BF +9
  • ludenben

silversaker som nallar och ramar o liknande är ju jättefina dopminnen som han har hela livet.
    sämsta var två tshirts till han från en billig klädaffär

• Juniphé
    ludenben skrev 2007-05-10 09:30:50 följande:
    silversaker som nallar och ramar o liknande är ju jättefina dopminnen som han har hela livet.sämsta var två tshirts till han från en billig klädaffär
    Men? T-shirtarna har väl barnet användning av?
    Och ramar och silvergrejjer... vem vill ha framme sånt när man blir tonåring - vuxen???
Svar på tråden BÄSTA respektive SÄMSTA doppresenten?