• Fred

Det värsta sveket...

Börja tänk i andra banor än ett liv tillsammans med din fru, utifrån det du skriver så är inte min uppfattning att hon har den ånger som krävs för att förhållandet ska kunna fungera igen. Du kommer nog aldrig komma över det här sveket, det är illa mycket illa.

Hon visar mycket liten empati och det är nästan som att hon är igentligen inte ledsen för din/er skull utan hon är ledsen för att hon blev upptäckt, känns det som.

Människor förändras under åren, 7 år och barn det gör mycket för en människas åsikter och tankar. Ni har haft ett jätte fint förhållande, med mycket kärlek, förtroende och respekt. Låt den tiden vara och avsluta detta.

Jag vet hur du tänker i den här situationen och du vill fortfarande ta ansvar för henne, gör inte det hon har ju svikigt dig på det värsta sättet som går, sätt henne på gatan med en kasse kläder. seriöst du behöver inte henne, du har inte råd kännslomässigt att släpa runt på henne, du kommer bara att må så mycket sämre om ni fortsätter efter det här.

Gå vidare lämna henne i sin patetiska värld.

• Fred

Dessutom varför åker du inte hem till den här snubben, ring på bara.. berätta allt framför hans fru hon måste få veta, tjafsar han så kan du slå skiten ur han..

• Fred

Lider med dig. jag förstår att allt känns som mörkast just nu. Tänk då på att efter nedgång kommer uppgång, så är det alltid och det gäller även dig. Du kommer också att må bra igen. så är det bara även om det inte känns så just nu.

Livet har perioder med rosor och med skit.

Måste säga att jag ändå beundrar din styrka, en sådan otrolig fattning du har, jag är imponerad, verkligen.

Du verkar så vettig och samlad att våra råd är mer som stöd än vägledande. du kommer att komma till ett beslut och aggera efter det.

kram

/F

• Fred

Anonym (BEDRAGEN)

Stackare, vet inte annat att säga att jag tycker jävligt synd om dig och hoppas att du tar dig bort från den mannen och att du kan stå på egna fötter. För det kan man om man vill, det ordnar sig alltid.

När man ska börja en ny fas i sitt liv är det alltid jobbit, det är som att födas på nytt, Vi bryr oss för mycket om materiella saker, hus, bilar, båtar, kläder osv osv jag gör också det. Jag har börjat om en gång, och det ÄR ett helvete, man är rädd och känner sig ensam. man gråter och är förvirrad och längtar tillbaka till sitt ex. det gör ont helt enkelt, men det går över. och när det går över kommer du att må bättre än någonsin.

Min egna historia är för lång att skriva nu men det är ändå inte helt olik din historia, förutom en viktig punkt, vi hade inga barn, barnen gör ofta hela skilnaden, man blir då tvungen att träffa den här människan man försöker att komma ifrån.

• Fred

Hur går det Shootking ? Hur mår du nu, några dagar efter det hela?

• Fred

Shootking vet den andre mannens fru om det hela ännu ? eller döljer din fru och han fortfarande det hela för henne?

Ställ frågan till din fru om det är OK för dig att sätta på den andre snubben fru? jin & jang skapar balans i universum vet du..

• Fred

Jag vill vara ärlig mot dig då jag tycker du verkar vara en trvelig och sympatisk människa.

Men du är för snäll, alldeles för snäll för ditt eget välbefinnandes skull.

Ställ krav, jag vet att du ställer krav på svar osv, men ställ krav på riktigt.

Sluta på jobbet, jag vet att du vill det, men hon vägrar.. hmm ok packa hennes väskor då. om hon inte är berädd att göra uppofringar och visa dig att hon verkligen menar allvar med att hon vill fortsätta en seriös relation är det då någon ide att anstränga sig?

• Fred

Det är positivt att hon ändå öppnar för allternativ till att byta jobb, personligen hade det för mig aldrig gått, jag hade inte stått ut med tanken på att hon skulle jobba sida vid sida med honom, eller ens träffa den människan överhuvudtaget igen. Samtidigt är vi ju inte samma personer och om det funkar för dig så..

Jag tycker att du ska tänka på kvinnors undermedvetna, det som dom inte själva hävdar att dom har och det är att dom aldra flesta tjejer vill att mannen i många lägen tar en "dominant" roll och är ledande. Jag menar inte detta på ett manschovenistiskt (stavning) sätt utan i all välmening. Om du är för medgörlig och foglig och om du accepterar saker som du själv känner är fel så kommer hon inte känna det där motståndet/kravet från dig som hon behöver känna. Fan det är svårt att formulera vad jag menar i text men det jag syftar på är att hon kommer undan för lätt och det vet hon om.

Vad har hon för rätt att komma med krav i detta läge? hon har förbrukat sina mandat anser jag, det är du som ska ha krav och dom skall efterföljar om ni nu ska få saker att fungera, när den processen är klar för dig då kan man återgå till det normala.

Man kan vara manlig och dominant på ett mordernt sätt, du är kränkt i din manlighet och i din själ, det måste hon fatta, du har ett revir och den här killen fortsätter att pinka i det nu. hon vet det, han vet det och du vet det. Se till att ingen pinkar i ditt revir annars får du väll minska ditt revir tills du inte har något revir kvar, (hänger du med mig i mina synonymer nu hahah)

Jag tycker också att historien är inte färdig än, det pågår fortfarande eftersom den andra Frun inte vet om något ännu. det tycker jag borde också vara ett av dina krav. Ut med hela affären på bordet. sedan kan det bearbetes.

• Fred

Anonym (Berörd)

Det är så sant det du säger och jag vet också om det, men jag tror att Shootking inte mår dåligt av andras synvinkel.

• Fred

om du håller på med kalkyl/projektledning innom bygg sektorn kan du få jobb hos mig

Svar på tråden Det värsta sveket...