Det värsta sveket...
Undrar om din fru nog inte fick lite panik, hon har inte varigt en ängel förut direkt (sa du) och nu är hon gift med en stabil och trygg man, har barn och ett jättefint hus, jobb osv. Den typ av stabilitet och trygghet är endel rädda för, eller man är rädd för vad det kan göra med en själv. Man ser sina föräldrar eller en svensson "bild" i huvudet och det kan skrämma ordentligt.
Många otrogna tycker nog att det är själva spänningen och avbräcket från vardagen som gör "det" jag tror inte själva personen dom är otrogna med är så viktig igentligen.
Hur man än gör så har man arslet bak. Är man för alternativ, typ festar, super, ute och reser osv osv ja då är man inte seriös, är man seriös, ansvarstagande och kärleksfull ja då blir det tråkigt efter ett tag.
Tänk på om du kan ta någon form av avsteg från detta idealmönster? som jag sa förut så tror jag fortfarande på att du skulle tjäna på att vara mer självisk.
Jag hoppas verkligen inte du tappar greppet nu när din fru tvekar, du måsta stå på dig än mer då, ha krav, göra andra saker, säg: kan du inte bestämma dig kan du sova i garaget till du har funderat klar eller vad fan som helst?