• Svar på tråden Bloggslista för träsktrollen
  • Scrapmom
    Skumpis skrev 2007-05-20 20:54:56 följande:
    Och hur mycket tjänar ni som har reklam i bloggen på reklamen? Eller varför har ni annars reklam? *nyfis*
    blogg.se är det ett villkor för att den ska vara gratis. Man kan betala en viss summa i månaden för att slippa reklamen
  • Skumpis

sydskåning - Aha... trodde det var tvärtom att ni får nåt öre för varje klick reklamen genererar.

Men ingen som vet nåt om nån gratis gästbok man kan lägga in i bloggen? Ibland vill ju kompisar säga hej utan att kommentera ett visst inlägg.

• bitte71

Nu har jag också skaffat en gästbok i bloggen, via samma sida som Skumpis
    Så ni får gärna skriva hej eller nåt om ni känner för det, hoppas det funkar!

blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • Scrapmom

Jag har också fixat en sån gästbok som Skumpis har, men jag vet inte om den funkar Fundersam Förstod inte hur man fick den att hamna uppe under bilden så min ligger bland länkarna.

• pylle
    Sydskåning skrev 2007-05-22 15:12:44 följande:
    Jag har också fixat en sån gästbok som Skumpis har, men jag vet inte om den funkar  Förstod inte hur man fick den att hamna uppe under bilden så min ligger bland länkarna.
    jag fick inte heller till det med att få den där så la min också bland länkarna
  • Scrapmom
    pylle skrev 2007-05-22 15:14:12 följande:
    jag fick inte heller till det med att få den där så la min också bland länkarna
    Det kanske inte går på blogg.se?

Såg en annan kul grej hos Paradises, hon har besöksräknare och en rullande header Undrar hur hon har fått till det...
Svar på tråden Bloggslista för träsktrollen