• Svar på tråden Bloggslista för träsktrollen
  • Jen 82

Nu har jag länkat till massa bloggar från mig... Vill ni inte vara med hojta!

• Skumpis

pylle och sydskåning - Kan ni inte bara göra ett nytt inlägg med en länk i och flytta den överst? Det funkar på blogspot iallfall.

• Skumpis

Tjusigt Fast jag hatar att behöva vänta medan nåt laddas upp. Fastän det går på en sekund
    Vem är denna paradises? Vad många besökare hon haft

Jag borde nog dölja min besökslogga. Fast det kan man kanske itne?

• bitte71
    Skumpis skrev 2007-05-22 14:38:53 följande:
    bitte - Hur fick du gästboken att öppnas i ett eget fönster?
    Jag lade ju gästboken som en egen länk för jag fattade inte hur man skulle få den att ligga längst upp som ngt "eget". Men när jag länkar till ngt så kommer det ju upp en liten ruta där man först skriver in URL-adressen (webadressen alltså) och sedan på en rad under så¨står det "namn som ska visas" eller ngt liknande. Mittemellan dessa två rader kan man klicka på en rad där man väljer om länken ska öppnas i nytt fönster eller "fortsätta" i det fönster som man redan är i. Jag brukar välja tt det ska öppnas i ett nytt fönster för då kan man lätt komma tillbaka till den oridnarie bloggen igen utan att behöva trycka på bakåtknappen. Jag gör det oxå när jag vill länka till ngt i det jag skriver. Hoppas du förstod min röriga förklaring.

Btw: är det ngn som kan förklara hur man gör för att bilderna ska bli större när man klickar på dem? Det går inte att klikca på mina bilder när jag lägger in dem i bloggen. Har försökt på alla möjliga sätt, hur gör ni andra eller blir det så automatiskt?
    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • Örnen76
    Skumpis skrev 2007-05-22 16:07:50 följande:
    Tjusigt Fast jag hatar att behöva vänta medan nåt laddas upp. Fastän det går på en sekund Vem är denna paradises? Vad många besökare hon haft Jag borde nog dölja min besökslogga. Fast det kan man kanske itne?
    Paradise är en superduktig kortmakare och grym på att färglägga med aquareller på tub
Svar på tråden Bloggslista för träsktrollen