• Svar på tråden Bloggslista för träsktrollen
  • kanskesnart
    Skumpis skrev 2007-05-23 23:03:28 följande:
    ks - Jag är ett levande bevis
    Hahaha... Men du vet inte hur oteknisk jag är... De e riktigt illa!! Ska fundera lite
  • Smurfens Mamma
    kanskesnart skrev 2007-05-23 23:13:13 följande:
    Hahaha... Men du vet inte hur oteknisk jag är... De e riktigt illa!! Ska fundera lite
    det fixar du!!! Min mamma har en och hon är inte teknisk!! och behöver du hjälp så är vi ju ngr som har .blogg.se och .bloggspot.se så vi kan säkert hjälpa dig!! Carolina 1979 hjälpte mig när jag fixade min
  • Bark

Har oxå skaffat gästbok. Vill ni skriva går ni in under bilden på minibark till höger. Där finns oxå min slide eftersom jag inte viste hur jag skulle lägga in den på första sidan!!

• kanskesnart
    Smurfens Mamma skrev 2007-05-24 08:42:13 följande:
    det fixar du!!! Min mamma har en och hon är inte teknisk!! och behöver du hjälp så är vi ju ngr som har .blogg.se och .bloggspot.se så vi kan säkert hjälpa dig!! Carolina 1979 hjälpte mig när jag fixade min
    Hihi, ok. Då borde jag väl kunna fixa en me då Ja det är ju tur att det finns kunniga träsktroll att ta hjälp av!
     Vet inte om ni redan skrivit om det innan, men vilken blogg är "lättast" om man inte är så "tekniskt begåvad"? (Blogg.se? el. Bloggspot.se Eller är det ingen skillnad??
  • Skumpis

Har en fråga till er som kör med "kod" för att man ska kunna skriva kommentarer. Varför har ni det? Är det för att slippa spam? Har ni råkat ut för spam? Räcker det att fixa sådan om man råkar ut för det eller är det för sent då?

En del har så man måste skriva kod TVÅ gånger Liiiite meckigt faktiskt

Svar på tråden Bloggslista för träsktrollen