olpansfamilj skrev 2007-07-31 08:01:58 följande:
har cullinan avslutat sitt konto???
Det tror jag inte, hon har inte varit här på ett tag bara.
Urk, för mig går det både bra och dåligt. Jag har fått en pigmentfläck i pannan (går de att få bort på nåt sätt?) vilket jag är rätt säker på beror på differin+sol, trots mds skit-solkräm. Jag var hos hudterapeuten idag som inte gjorde annat än att prata om vilka produkter jag skulle behöva nu när min kräm har förstört min hud så och att krämen var helt fel för mig för krämer med A-vitamin hade DE i sina ålderskrämer. Jag tycker absolut inte att krämen har förstört min hud, jag är känsligare och huden känns skör men den är absolut inte förstörd. jag förstår inte hur hon kan tro att jag tror mer på henne än en läkare. Hon fick ju dock väldigt mycket vatten på sin kvarn när hon såg min pigmentfläck.
Jag var där på en porrengöring och när hon hade klämt klart, vilket gick mycket snabbare än det brukar göra, sa jag att det verkar som att krämen fungerar eftersom det gick så fort. Då sa hon att hon inte ville klämma mer pga att min hud är så känslig men att det fanns massor att klämma men hon ville ta lite i taget. först blev jag lite sur (sa dock såklart inget, feg som jag är) eftersom det var klämningen jag var där för men när jag kom hem såg jag att det typ inte finns några pormaskar kvar.
blä! att det ska vara så svårt att hitta en bra hudterapeut! hur går det för er andra?