Jä*la Telenor!!!
Usch...jag blir så irriterad på detta! Måste bara få skriva av mig. Idag fick jag ytterligare en räkning från telenor där jag ska betala för ett abbonemang som ska ha gått ut den 23 mars. I början av februari så ringde det en tjej och frågade om jag var nöjd och ville fortsätta med abbonemanget efter den 23:e mars, jag svarade att jag inte var nöjd och att jag inte ville ha kvar det. Sedan frågade hon om jag ville göra en ändring och få 10 öre i rabatt/minut, men jag svarade att jag inte använde kortet alls då det inte fungerar så bra så några ändringar behövdes inte göras. Ca en vecka efter det så kommer ett brev om att dom har gjort just denna ändringen IAF! Jag ringer då upp till telenor och frågar varför dom gjort ändringen, men får inget svar på detta. Iofs så tyckte ju killen jag pratade med att det inte gjorde nåt om jag inte använde kortet och ringde med så han skulle slippa ändra om och så. Jag gick med på att det var väl OK men att dom kunde lyssna på vad man sa hädanefter. Frågade även nu om abbonemanget skulle stängas av den 23:e mars automatiskt och det skulle det göra sa han! Nu har det kommit 2 räkningar på kortare tid än en vecka med förseningsavgifter och pappersfaturaavgifter som ska betalas + abbonemanget. Nu blir jag riktigt irriterad och ringer upp och frågar vad det är frågan om! Tjejen jag pratar med berättar att dom inte har fått in en uppsägning av abbonemanget med mera... VA!!!! Det skulle ju skötas automatiskt. Vi tjaffsade ett bra tag men det enda hon kunde göra var att jag fick slippa betala summan det skulle kosta att stänga av abbonemanget nu men räknignarna var jag tvungen att betala! ALDRIG MER att jag tänker ha med telenor att göra. Sugföretag!!!!!