Din värsta låt?
Vilken är den låten du får spader när du hör?
Min är Gyllene Skor och OOOA hela natten!
Vilken är den låten du får spader när du hör?
Min är Gyllene Skor och OOOA hela natten!
ALLT med Linda Bengtsing. Hon får mig att må illa, bara genom att tänka på henne och hennes låtar är inte bättre de. Även Orups låt som börjar "Jag kommer hem ibland, jag har varit borta" Kommer inte ihåg vad den heter, men den är usel. Den inledande texten bara får mig att lacka ur. Klar man har varit borta om man kommer hem
Björn Rosenström eller vad han nu heter... "Vi är pojkarna som busar med flickornas små musar"....urk!
dunka mig gul å blå ...tror den hette så..hatar den så in i *lvett*
kan fortfarande inte komma över den tiden när låten "who let the dogs out" var populär..kan fortfarande drömma mardrömmar
var ska man börja....
boten anna får mig att vilja rulla mig i brännässlor.
allt med hellström/hillson och diverse målbrottsoffer att gräva av mig öronen med en tesked.
per gessle har inte gjort en enda låt som går att lyssna på utan att få mässlingen
and so it goes on.
men boten anna står i topp än sålänge.
Allt med Per Gessle ger mig obehagliga rysningar. Men framför allt "jag tycker om när du tar på mig..:" hu...
Artister som jag inte står ut med att lyssna på är tex Tomas Ledin, Håkan Hellström, Carola, Britney Spears, Celine Dion, Nina Persson/A Camp/Cardigans.... *skulle kunna fortsätta hur länge som helst*
Allt wailande som går till överdrift
Panflöjt kan jag absolut inte med. Fasar för varje sommar och panflöjtsartister på gator och torg och deras versioner av "El Condor Pasa"
Men för att nämna en specifik låt: Niklas Strömstedts "Sista morgonen" (där de kör på en fågel och begraver den...)
usch den där plågan Ne-Yo med låten "So sick".. "why cant i turn off the radio".. ahhh hatar den
och sen den här låten "this is why im hot" blää, det värsta är att den fastnar som en igel i huvudet på mig!
Det mesta med Markcoolio, spec den nya, Sommar utan reagge!!
Allt som Basshunter gjort
och det där satans "I wanna suck on your lollipop"-tramset blää