• isisisis

Din värsta låt?

Vilken är den låten du får spader när du hör?

Min är Gyllene Skor och OOOA hela natten!

• Svar på tråden Din värsta låt?
  • azofia

chillie: stackare.. hur stod du ut?

• SeTa

Tomas Ledin.
    Hade jag kunnat resa tillbaka i tiden hade jag stoppat hans föräldrar frän att tillverka honom. Avsky är inte ett tillräckligt starkt ord. Han förstör inte bara mitt humör för stunden, utan för hela dagen. Må han vila i frid. Snart.

• molly 81

martin stenmarck. iallfall de spåren som spelas på radion för tillfället, jag blir tokig... sen sweet dreams are made of these... Marilyn manson gjorde en cover på den en gång, jag har varit helt livärdd för honom.. sen dess vägrar jag den låten...

• chillie
    azofia skrev 2007-05-14 16:30:59 följande:
    chillie: stackare.. hur stod du ut?
    Det gör jag inte Skrikandes
  • ajz

tycker elin lantos låt, money money eller va den heter är helt vedervärdig...

• affliction

Haha, jag läser allas kommentarer om Tomas Ledin o jag håller fullkommligt med!!! Faktum var att jag trodde jag var ensam om att tycka att han är en sopa, men ni har bevisat att så inte är fallet - TACK! Så fort jag tar upp det i bekantskapskretsen så blir jag mer eller mindre förklarad som mindre intelligent...

• tottalisa

Robyn gjorde en låt för ett antal år sen(kommer inte ihåg titeln)
    som var .... inte bra. Blev på dåligt humör varje gång den spelades, och det var ofta.
    Sen hoppar jag inte högt av glädje när jag hör något av Winnerbäck, Hellström eller Kent heller.

• DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

hej hej monica ... den

Våga Vägra Vara Viktig
  • MissKate
    SeTa skrev 2007-05-14 16:31:29 följande:
    Tomas Ledin.Hade jag kunnat resa tillbaka i tiden hade jag stoppat hans föräldrar frän att tillverka honom. Avsky är inte ett tillräckligt starkt ord. Han förstör inte bara mitt humör för stunden, utan för hela dagen. Må han vila i frid. Snart.
    Amen!
Svar på tråden Din värsta låt?