• isisisis

Din värsta låt?

Vilken är den låten du får spader när du hör?

Min är Gyllene Skor och OOOA hela natten!

• Svar på tråden Din värsta låt?
  • Jessica24
    Frejsi skrev 2007-06-28 21:03:51 följande:
    It's raining man, fy vad jag är trött på den! Fattar inte att det fortfarande finns folk som gör covers på den. Är inte hela världen snart spyfärdig på den låten????
    *hahaha* Såg nu att du inte gillar den låten.
    Visst är den hemsk?! Flört
  • Elinpelin

Raining man har jag också skitsvårt för. Uttjatad och tråkig. Blä! =)

Jessica24 skrev 2007-07-02 02:38:49 följande:
    *hahaha* Såg nu att du inte gillar den låten.Visst är den hemsk?!
  • alexgumman

Lena Philipsson - Delirium... Blir galen då folk tvingat mej lyssna på den.. Hujja

• Miatrasan

Dia Psalmas "Betongbarn".

När jag och sambon precis träffades så var han go och spelade in blandband åt mig som jag kunde lyssna på när jag åkte till jobbet. På vartenda band fanns den låten med av någon konstig anledning.

• Limikas mamma

Den där hemska låten från Ukraina, som var med i Eurovision i år ! Fy, usch och blä! och Nääe!

• Fröken NollÅtta
    Limikas mamma skrev 2007-07-03 23:30:41 följande:
    Den där hemska låten från Ukraina, som var med i Eurovision i år ! Fy, usch och blä! och Nääe!
    Håller fullständigt med. Om det var det bästa bidraget i deras final så undrar man ju hur hemsk dem andra bidragen måste ha varit
    Ditt liv är ett resultat av dina val.
  • Lee76

Plocka några blommor med Östen Warnebring, har hatat den låten sedan jag var liten. Jag klarar den inte!!!

• Svarta katten

Jag verkligen hatar den där knullåten med Frida. Blev tvingad att lyssna på den femtielva gånger, inklusive allsång, på en fest för ett tag sen. Fy fan.

Hatar också alla Greaselåtar, speciellt megamixen. NÄR ska folk tröttna??????

• Fling

Den här nya låten "Dunka Mig" vet knappt va låten heter, men den är såå dålig alltså.. Usch usch!! Vill inte alls höra den..

• ConcreteAngel

Dr bombay.... ha ha ha super usel.

Svar på tråden Din värsta låt?