**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas
lägger in mig med..
Juni:
A lie: BF 11/6
LabLover: BF 20/6
Juli:
Mab79: BF 17/7
lägger in mig med..
Juni:
A lie: BF 11/6
LabLover: BF 20/6
Juli:
Mab79: BF 17/7
Hälsar välkommen till alla nya. Hoppas ni kommer trivas Hm centrering på BF, men lika många medlemmar efter uppdelningen av tråden? Kul att Mab inte längre är ensammen i Juli
Orkar inte vara social mera.. helt slut efter att ha föreläst hela em, men kul var det, fick ganska positiv respons - nu vet jag att jag klarar det
Åhh vad skönt det känns att inte bo i stockholmsområdet nu. Här är det mälarsjukhuset som gäller, och tror inte det lär bli problem med plats, då de brukar ta emot stockholmsmammor vid fullbelastning i Stockholm... Ser sjukhuset från fönstret, tar 7 min att gå dit i normala fall (mätte på väg till UL) och maken ska nog förhoppningsvis hitta dit med bil också Fast är ju lite orolig att bebben ska vilja ut under syrrans bröllop - hon har dock lugnat mig - är visst bara en å mellan torget de ska gifta sig på och sjukhuset/BB i Örebro. och över ån går det båtar för barn som jag säkert kan få åka med på - Hmm tack
decemberflicka: vert inte om någon sagt det, eller om jag bara fått för mig det - är på en medeltidsmarknad - att det är en båt som de drar fram över ån med rep och har störar och stöter på... Kanske kan dragkamp vara bra för värkarbetet , nej hoppas slippa det...
Fick 65% chans på pojke, fast gjorde ett liknande engelskt(amerikanskt?) test förra veckan med flera av frågorna lika, då blev det 54% tjej...
Liten och Avalon välkomna hit.
Riktigt deppig dag idag... inte orkat göra någonting efter en natt med massa vak och oroliga tankar - blev väkt 23.00 första gången av min sk nyktra alkoholist till svärfar, = inte nykter grr blir så arg på dem...
... ordnar sig gör det nog.. blir bara så besviken på dem... Vill ju att bebben ska kunna ha en närvarande farmor och farfar som man vågar lämna den till, blir mer och mer avlägset efter varje återfall
I kväll ska vi lyxa till det - med hämtmat från SpicyHot (kina/Thai mm) - har också en make som är grymt bra på att laga mat, men ibland vill man bara inte stå vid spisen...
Hmmm det där med alkoholism är så läskigt... folk i ens närhet kan uppträda helt normalt, sköta ett jobb perfekt och ändå vara alkoholister. Maken kom inte på att det var något "fel" på hans föräldrar förrän i gymnasiet, innan trodde han det var helt normalt att pappa dricker starköl varje kväll etc. Var nog inte förrän alldeles innan vi träffades som det gick så långt att han började missköta jobbet och det upptäcktes där och han fick och såsmåningom för tre och ett halft år sedan accepterade hjälp. Svärmor har sökt hjälp på egen hand innan, men då han dricker klarar inte hon heller av att vara nykter... phu, just nu inser de ju att de är alkoholister, men de har inte fattat ännu att de inte kan ta en öl/ett glas vin ibland för då är det kört ett bar atg framöver... Suck.. Är ju de själva som förlorar mest på det...
bar atg - undrar vad det är??? Bra tag ska det ju vara...
decemberflicka: Nyfiken på vad det blev för gott