Hmmm undra vilka som klarar sig från att halka.. Mab, Börenen, Vilda Maria... Själv for jag också igår, men klarade mig med blotta förskräckelsen, landade på knä och hand... men kände hur magen gjorde en kullerbytta - hjälp bebisen typ!!
Idag har mycket, var med maken och diskuterade framtida tjänst/löneförhandlade i V-ås (han jag tog hunden på en promenad) sedan var vi i div affärer vilket resulterade i ny blazer åt honom +strumpor x6 och nya vårskor åt mig
For förbi hallstahammar (maken är därifrån) på hemvägen för en hundpromenad i det vackra vädret. Träffade på makens gamla 1-3 lärare som minsann kom ihåg honom väl, skulle veta allt... beräta massor om när han var liten och hans hund då.. och bara hon såg magen sa hon _ det är en pojke, lova komma förbi här och berätta om jag har rätt... - lite skoj...
Sedan var det BM besök. Alla värden jättefina bebisen växer som den ska och verkar må bra etc. hade två frågor 1. föräldrautbildningen - börjar mån 4/4 15-17 2. vattengympa för gravida. Är på måndagar från v 30 (4/4 för min del då påsken är fri från gympan) finns två tider att välja på och båda är så de krockar med föräldrautbildningen - Suck, snacka om dålig planering... Så vattengympa lär det inte bli mer än några gånger i maj