Inlägg från: Börnen |Visa alla inlägg
  • Börnen

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

Hej alla pinglor, nya som gamla!!!

Idag har vi skrivit kontrakt med köparen av vår lägenhet...fick den såld på mindre än en vecka och annonsen har inte ens varit ute än!

Pratade med bm idag angående mina sd...hon var lite svävande och sa att det kunde ju vara ligament eller fogarna (som att jag inte känt av dessa tidigare)...? Blev det värre eller så så skulle jag höra av mig igen. Dock skulle jag ta det lite lugnare (än lugnt?). Hur lätt är det med en anatomikurs i racerfart (jag klagar alltid...jag vet) och mitt i en flytt??!?! Vi sålde idag och allt ska flyttas om 19 dagar och jag går i skolan 8-20 varje dag...skulle ni kunna ta det lugnt då?!?!

Lägger till mig på listan!

Maj:
    Lyllo BF 12/5
    Majken BF 31/5

Juni:
    VildaMaria BF 4/6
    A lie BF 11/6
    Börnen BF 12/6
    Decemberflicka BF 12/6
    Damon BF 12/6
    Genetrix BF 14/6
    MissIsola BF 14/6
    LabLover BF 20/6
    Santis 20/6
    Kardemumman BF 21/6
    ElinN BF 24/6
    Mayra BF 25/6

Juli:
    Mallemalou BF 7/7
    Mab79 BF 17/7

• Börnen

Jaha...hej på er...så har ytterligare en dag gått...är verkligen helt slut...

Mini har lekt torktumlare och snurrat runt flera gånger idag...sedan har jag fått sparkar ovanför naveln...nästan uppe vid revbenen...varit igång hela dagen med dessa sparkar idag. När jag sitter så både känns de (även för klasskompisarna) och syns! Tidigare så var sparkarna längre ner och andra kunde bara känna om jag låg ner...dessutom har den växt enormt..har ni sett bilderna i mitt bildgalleri...undrar vart det ska sluta på söndag med de nya bilderna...har exploderat på mindre än en vecka!

• Börnen

damon: hur är det med månaderna...sist jag räknade så var juli nr 7?

• Börnen

Hihi!!

Nu har jag lyckats sälja vår hörnsoffa och vår vita skänk med överskåp/vitrinskåp. Om en halvtimme kommer en kille som antagligen ska köpa vår bokhylla!

Behöver jag tillägga att det börjar bli tomt här hemma? Bara en VÄLDIG massa kartonger överallt.

Enda önskemålet nu är att någon ska vilja köpa vårt piano...vill inte behöva flytta detta upp på 3:e våningen när det egentligen ändå inte får plats i lägenheten...

Kramar i massor!

• Börnen

120 dagar kvar idag!

Idag ska jag plugga för fullt, har tenta nästa lördag...usch...ligger verkligen efter nu då jag har haft så mycket med flytten...och inga inläsningsdagar i nästa vecka heller... *suck*

Maken ska i allafall flyttpacka och städa här under helgen...

Kramar i massor...

• Börnen

Hej!

Jag ska sitta inne och plugga hela dagen, men nu är det så fint att sitta och titta ut på vinterlandskapet utanför fönstret! Här är det stora packarhelgen...hela förrådet är tömt till lådor, liksom de flesta skåp i hemmet. Hela vardagsrummet är fyllt med flyttlådor. Soffan sålde jag i torsdags...så maken och jag får sitta på varsin flyttkartong och titta på TV...!

Så som sagt, välkommen in i röran!

• Börnen

Har tagit nya magbilder...men det går ju inte att lägga in de i bildgalleriet som strejkar nu igen! Ni får gärna kika in på hemsidan istället...lämna gärna en kommentar här eller i gästboken!!!

web.comhem.se/~u70900468/hemsida.htm

• Börnen

Morr...bildgalleriet krånglar fortfarande...nu går det att ladda upp...men på varenda bild så syns den första man la in eller något...skittrist! Mina magbilder verkar vara inlagda nu i allafall även om de inte syns!

Alla hjärtansdags kram!

• Börnen

Nu visas olika bilder i bildgalleriet! Fast i fel ordning och utan bildtext!

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas