**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas
"Hej mitt vinterland - trall la la la"
Vaknade kl 02.40 inatt och var tvungen att gå på toan (som ni kanske vet ligger i ett annat hus- läs min presentation), klev min vana trogen i träskorna och stegade ut.....och sjönk ner med hela foten/skon i snön
Oj, det var nog 10-12 cm snötäcke på backen, så det var bara att vända och kliva i gummistövlarna istället - hur kan man BO såhär egentligen??!! Hoppas verkligen att man lär sig uppskatta det nya huset sen?
Det blir nog garanterat en bastu ikväll - mannen lär väl rulla runt naken i snön, den galningen , själv hoppar jag nog över just den detaljen *ler*
Damon:
Håller tummarna för att huset blir ert - om ni vill ha det!
A lie:
Ska ni vara med i nå´n budgivning eller hoppar ni detta hus?
Kardemumman:
Jag tror att jag är bilexperten i vår familj *ler* för de sista bilarna vi har köpt så är det JAG som får leta, kolla prislägen osv.. Mannen min är inte såå intresserad av bilar utan lägger hellre både tid och pengar på sina motorcyklar.
Nu kör vi en Volvo v40 men inser att det kommer att bli trångt med både hund och barnvagn där bak så vi (läs JAG) kommer nog att börja kolla runt lite igen...*suck*
Men först får vi se till att huset står klart och kolla över hur ekonomin ser ut efter slutplaceringen av bostadslånen, det kanske blir så att vi får åka v40 restan av livet??
Ha en skön söndag hälsar Majken från ett "insnöat" Östergötland