Inlägg från: Majken |Visa alla inlägg
  • Majken

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

LabLover:
    Jag är nog också lite "ego" i så fall - tycker det är rätt skönt med en lite mindre grupp i vår tråd, vi har ju följts åt ett tag nu och "känner" varann rätt väl...
    Tyvärr tror jag att det är listans "fel" att det tillkommer folk hela tiden - listor verkar vara poppis här på FL och jag var väl inte odelat positiv när den kom med här

Men, men....man vill ju inte att folk ska känna sig ovälkomna härinne

För min egen del fortsätter jag nog att skriva till / kommentera er jag tycker mig känna, i allafall i denna tråd

• Majken

Hi hi...förstår ni vad jag menar
    Listan fullkomligt suger åt sig "nya" deltagare i våran lilla tråd

Fattar inte VAD som lockar alla dessa "listfreak" - vet inte hur ni vill göra, men för min egen del så kan vi gärna skippa att "plocka upp" listan nån mer gång och bara hålla oss till den trevliga kommunikation vi redan har här inne?? Vad tycker ni andra??

• Majken

Mab79:
    Håller med A lie här - förstår om du känner dig lite ensam i Juli, men vem vet....du kanske får en liten Junibebis??
    Sååå himla långt efter är du ju inte ändå...och det är så trevligt att få vara lite delux-guru åt dig när du har några funderingar

• Majken

Decemberflicka:
    Fy skäms på dig som startade den hemska listan som lockar till sig en massa listfreak - nu får du allt bjuda på en smarrig chokladkaka till em-fikat om vi ska förlåta dig!!! *väntar med spänning på en god kaka*

• Majken

Kom igen nu tjejer....
    Några rejäla inlägg till så är snart listan en minne blott...i allafall på denna sida och Gud nåde den som "hämtar" upp den igen

Go pinglor, Go pinglor

• Majken

Antar att det är en STOR chans att vår Mini-Myra blir en Junibebis eftersom vi har BF den 31/5

Beträffande pappa-utbildning så tror jag inte att det finns här, däremot ska vi båda gå en förädraförberedande kurs vid 4 tillfällen. Nu har ju jag varit amamma i drygt 14 år men enligt BM så kan det vara nyttigt ändå, eftersom det har hänt en del på bebisfronten sen jag födde in dotter (nya rön osv...) Ett exempel är ju att när hon föddes så var det vanligt att bebisarna sov på mage och nu säger man att de helst ska ligga på rygg så det finns nog en hel del nytt att lära, även om man har en viss erfarenhet vid min höga ålder *fniss*

• Majken

YES, YES, YES den är borta!!!!
    Tjo ho nu käkar vi upp min skål med lösgodis för att fira - ta för er av det ni vill ha... *trycker raskt in en hel näve i munnen innan det tar slut*

• Majken

Men HALLÅ Nu kom den ju tillbaka ju
    Ja då tar vi nya tag tjejer - BORT med listan

Skriv en massa oviktiga inlägg nu så att den försvinner...

pthegirl:
    Inget illa menat emot dig - välkommen in i vår tråd för trevlig kommunikation ( istället för listor) när du känner dig redo *kram*

• Majken

Har varit ute och hämtat ved så att det kan fortsätta att spraka sådär hemtrevligt som det gör i öppna spisar Dessutom blir det ju en mysig värme nu i vinterkylan. *fnissar lite åt mitt viktiga inlägg*
    Men vad gör man inte för att få bort den där....ni vet vad jag menar

Vad ska ni hitta på i em/kväll?? Här blir det nog fortsatta funderanden på planlösningen av vårt hus och sen kan man ju inte missa den så otroligt spännande och intelligenshöjande doku-såpan...Paradise Hotel *ler ironiskt*
    Nå´n mer än jag som fastnat i denna hemska såpa??? *skrattar*

• Majken

Sådärja...nu är den borta igen - var det ingen som ville ha godis??? Känner att jag borde bjuda med mig en hel del av det jag trycker in i munnen just nu - snacka om att få godiscravings emellanåt?

Hur har ni det förresten med era cravings - har de försvunnit nu eller....
    Om inte...VAD är det ni så starkt känner att ni bara MÅSTE ha emellanåt???

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas