Inlägg från: Malin med Tim |Visa alla inlägg
  • Malin med Tim

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

Usch å fy för halsbränna! Själv har jag det inte! Men förstår att det inte e sö skönt.

Grattis Börnen till tentan! Super, måste kännas skönt med ett så bra resultat. Du e SÅ duktig tycker jag som kämpar så hårt.

Håller med Decemberflicka om att låtarna var riktigt dåliga denna omgång. Inte för att jag e så förtjust i melodifestivalen annars, men buuu säger jag för låtarna.

***Ny magbild i mitt galleri*** Har den inte vuxit? Det känns så i varje fall. Kanske går in i vecka 20 idag, vet inte riktigt, jag väntar med att ändra BF till nästa UL som e på torsdag å så går jag efter det BF som jag får då. Men jag kan nog räkna med att halvtid e runt nästa helg!

Kram på er, nu ska här städas!

• Malin med Tim

Hej tjejer å god morgon. Hoppas att alla mår bra förutom diverse gravkrämpor Har varit inne i A lies galleri å beskådat en supersöt mage! Börnen din mage e oxå jätte fin å alla andras förstås!

Denna vecka har jag gått in i vecka 20 och räknar med halvtid till helgen. På torsdag ska jag på UL2, spännade och kul. Tobbe kan inte följa med så jag har frågat storasyster (rubberduck här på FL) om hon vill med och det ville hon Så vi ska iväg och titta på lillkillen på torsdag, så kul och spännade att fåse var det blir för BF denna gång.

Kram på er!

• Malin med Tim

Missisola: Jag tycker att magen har blivit lite större faktiskt!

Kram å godmorgon alla pinglor!

• Malin med Tim

Genetrix: Å vad skönt det måste kännas att ha passerat en magisk gräns. Men jag förstod inte riktigt vad du skrev tidigare :"Läkarn har oxå sagt att jag nog bör ställa in mig på en till premis, men jag hoppas innerligt jag får gå april ut iaf sen är de fritt fram för bebis." Innebär det en risk för att barnet kan födas för tidigt? Låter inte kul.

/Malin

• Malin med Tim

Å tack, nu hänger jag med helt å hållet! En tanke bara: även fast bebisen väger lika mycket som en 3-4kgs bebis så innebär väl inte det att allt är helt klart? Eller? Fick Milton ligga i kuvös?

• Malin med Tim

Nu hänger jag med ännu mer Lät jätte jobbigt det där med att han slutade andas! Hoppas verkligen att lillen e magen trivs lääänge och att levern orkar med oxå.

• Malin med Tim

LabLover (detta skrev jag till dig i en annan tråd): Vill inte skrämas men jag gjorde det då mitt värde var 9.0 vid inskrivning (ja jag e godisgris ) och det är inte gott! Jag mådde illa resten av dagen. Mitt tips är att ta med dig ett sugrör så slipper du känna så mycket smak! Fruktar för att behöva göra det igen. Jag hade köpt med mig en chokladkaka för att äta direkt efteråt men den var ja inte sugen på!

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas