Inlägg från: Malin med Tim |Visa alla inlägg
  • Malin med Tim

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

Nu har jag sytt klart små tofflor åt Bebben ****Bild i mitt galleri***

Trevlig lördag! /Malin

• Malin med Tim

Lablover: Har köpt linnen på H&M Vanliga enfärgde med smala band.

Majken: Å det lät mysigt, kanske man ska äta...

• Malin med Tim

Tittade in på Lablovers mage som jag tycker har växt!

**** Jag har ny magbild v21+2 *********** Nu har jag en liten kanonkula i magen...

Decemberflicka: Vad sönt att han e på bättre humör...kanske var den där resan.... Själv jobbade jag tidigare på ett företag som reste bort en vecka varje år och det året jag var där skulle vi åka till KINA! Men jag hann tyvärr sluta innan resan...

Frulle här med...

• Malin med Tim

Jag har oxå hört att man inte använder underbyxor så mycket nuförtiden då blöjorna e så avancerade och sitter på plats...

• Malin med Tim

Damon: Å vad kul att du kommit igång med scrapbookingen! Själv sitter jag och håller på med ett litet minnesalbum till min bästa kompis som fyller år, men sen ska jag börja med ett bebisalbum. Min syster har gjort ett graviditetsalbum till mig så det ska jag få fylla i själv, jättefint är det.

KRAM kram

• Malin med Tim

Genetrix: Fina bodysar, kul att vi e fler här inne som tycker om att pyssla.

En fråga till mina storasystrar: När var ni på 3:e BM besöket? Jag ska inte dit förrens i vecka 26, e det sent? Hon tog inga prover på mig sist, bara blodtryck...

• Malin med Tim

Vad bra då! Jag tyckte bara att vecka 26 lät sååå långt bort fast jag går ju faktiskt in i vecka 23 nu så det är nog bara jag som inte hänger med! Vill ju även ta lite blodprover för att se så att allt e ok, hoppas även att mitt socker e lågt så att jag slipper att göra en till glukosbelastning!

• Malin med Tim

A lie: Hittade du något kul på IKEA då? Såg på deras hemsida att utmöbler och vår saker kommit! Vi som har en hel ny trädgård att pynta i år!

• Malin med Tim

A lie: Jag vet inte vad jag ska säga, är helt SÅLD på det där huset! Så himla fint!

• Malin med Tim

Jag har oxå moderkakan i framvägg och min mage e inte fyrkantig...

***Grattis ElinN till nedräkningen***

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas