**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas
Damon: Fin vagn! Vill också ha vår nuuu!
Ingen råmjölk ännu men jag håller utkik efter det.
Genetrix: Vad kul att få träffa bebisen igen!
Majken: Jag tror att jag också får sammandragningar när jag är ute och går. Magen blir hård, oftast på ena sidan och det känns som det blir tryck nedåt om ni förstår vad jag menar. Nu blir det bara 20+20+30 min/dag för labbarna. Lite mer på lö-sö när maken är hemma och kan ta dem på långpromenader. Det har fått resultatet att de spenderar en del tid med att brottas inomhus Lilla tiken löper dessutom så snön måste försvinna snart så jag kan börja cykla med henne så hon inte blir så skendräktig.
Börnen: Jag ska också åka till Ullared, men inte förrän i maj Det finns en hel del trådar om just GeKås och Ullared här på FL så du kan få massa tips. Hoppas illamåendet bara är en tillfällighet!
Igår hade jag jätteont i ena höften. Kände mig deppig eftersom jag inte trott att jag skulle ha några direkta krämpor eftersom jag klarat mig så bra hittills. Idag känns det mkt bättre och då kom jag på att det nog berodde på stövlarna jag hade på mig igår. Jag hoppas verkligen det för usch vad jobbigt det blir annars.