Inlägg från: Hanna1984 |Visa alla inlägg
  • Hanna1984

Hål i öronen?

Emsor1; Men då är det väldigt konstigt att dom säjer så himla olika. Men nickelallergie har inget med andra allergier att göra sa dom..

• Hanna1984

Men förr i tiden sket man i sånt som att nickeltesta smycken. Det gör man alltid idag pga risken.

• Hanna1984

emsor1; Stämmer EJ! Tagit reda på det! Nickelallergi har inget med andra allergier att göra.

• Hanna1984

JeanettP; japp, och så vackert!

• Hanna1984

Emsor1; Jag talar bara om vad läkare har sagt. Annars skulle jag aldrig sitta och säga emot. Men dom kan ju cokså ha fel..
    litar inte riktigt på läkarvården heller :)
    Men det är konstigt att allergie är så vanligt i sverige jämfört med andra länder. Ingen av våra familjer/släkt har någon som helst erfarenhet utav allergier. Hoppas att min dotter slipper det också!

• Hanna1984

Lova03; ALDRIG! Du kan inte få ett skit av hål i örat ifall man har rätt smycke. Och skulle man ej vilja ha hål så är det bara att ta ut. Varför göra så stor grej av det hela?

• Hanna1984

SparklngSnow; Men är det bara i sverige då? hehehe
    Asså i andra delar av världen existerar knappt allergi jag tror inte en att dom vet vad nickelallergi e. Och för dom jag vet som inte kan ha nickel fungerar nickelfritt och testen. Men du kanske är ett specielfall.

• Hanna1984

Lova03; ja, folk sket tom i att svara här. Dom svarade på mail. hehe Kanske lika bra. Men fick mer brev än vad jag fick svar här av moraltanter. Så det verkar vara vanligare med att det är ok med hål än att det inte skulle vara.

Svar på tråden Hål i öronen?