Hål i öronen?
mamma 86: jävligt många. hehe men dom väljer att ta det på mail pga att slippa sånna som du. faktiskt bara du som yttrat dig så förjävligt av alla här inne. men det handlar nog om att du e så ung o omogen! hehe
mamma 86: jävligt många. hehe men dom väljer att ta det på mail pga att slippa sånna som du. faktiskt bara du som yttrat dig så förjävligt av alla här inne. men det handlar nog om att du e så ung o omogen! hehe
misschilli. Nej, men det är skillnad hur folk yttrar sig. Så som du skrivit el alla andra har inte vart nåt illa. Ni har bara yttryckt era åsikter. Men när nån säger att alla inte borde skaffa barn och att ta hål är som att skära avf underlivet. Då är det lite annorlunda. Jag akn ta andras åsikter, men då åsikter. Inte sjuka påhopp. Men annars kan jag diskutera. :)
fortfarande så gör vi det i våra länder. Och i större delen av världen. Och det handlar inte bara om vackert uatn att det bara är så vi gör.
Absolut. Men det hettar till jävligt mycket när man säger att vissa inte borde ha barn. Lite fel att utrycka sig. För jag gör allt för mitt barn. Och fast min mamma gjorde hål i örona på mig var hon inte sämre för det. Otroligt bra, enligt mig den bästa.
Så ifall människor som jag inte borde ha barn, då skulle asså en större del av världen också vara dåliga föräldrar...
och det är JÄVLIGT FEL.
Resten av åsikterna kan jag ta... ingen fara. :)
frog leg. jo,det kan man ju. men det finns risk för allergie där oxå.e man allergisk så kan man ju inte ha det mot huden.
mamma 86; men det var ju det du menade. vissa borde inte få skaffa barn. då menade du ju just mig eftersom jag kan göra hål på min dotter. ursäkten godtas :)
däävil: men plast innehåller ej nickel :)
Kärnhuset; Pratat med en läkare. Stämmer inte!
Dom säger att det som orsakar nickelallergie är smycken som ej är nickeltestade. Bara en knapp på byxan kan orsaka det. Det står också på apotekets hemsida.
Men det är så skumt att alla säger så olika.
Läkare borde ändå säga samma sak tycker man.
Liljan77; Men det är väl en smaksak om man tycker att det är fint eller inte. Och hur är det ett övergrepp.
Och barna brukar inte säga ett knyst. Alla kvinnor i min o mans familj har alltid fått hål tidigt. Skillnaden här är nog att du är svensk och här är det inte vanligt och vi är något annat och i våra länder är det vanligt.
Liljan77; Nej, jag låter inte mian föräldrar bestämma idag. Men dom har bestämt över mig tills jag blev myndig.
Och skulle dom komma med en åsikt skulle jag såklart respektera det.