Hål i öronen?
Emsor1; Men då är det tur att vi har en speciell guldsmed som vi känner :) Asså man får ju kolla upp allt. Och testa allt om så krävs..
Emsor1; Men då är det tur att vi har en speciell guldsmed som vi känner :) Asså man får ju kolla upp allt. Och testa allt om så krävs..
Emsor1; fråga gärna av nyfikenhet du kom inte heller med ett påhopp om att det skulle vart övergrepp ;) Diskussion kan jag ta. Men vissa är bara pinsamma. hehe
Men tråden var avsedd för dom som tagit hål på sina barn. Frågan lyder ju trots allt så. :)
SparklinSnow. Fortfarande finns det speciella örhängen för barn!!!!
Odin; Men du måste förstå en sak. Om detta vart vanligt i sverige hade du inte suttit här o sagt så. Det är bara så. Barnen lider inte i andra länder för att dom har hål i örona! Konstigt att dom gör här i Sverige ifall dom har små smycken i deras öron!
För det första handlar det inte riktigt om fåfänga heller. Visst är det fint. Men det är bara det att det är nåt vi alltid har gjort. Våra barn går även med andra slags smycken. Det är bara så. Och hade det varit så i sverige så hade ingen här snackat som ni gör nu.
Fast vi har då aldrig haft nåt problem att sova på våra örhängen. Ni snackar om dom som att dom vore stora klot. haha
Asså min dotter märker inte en av dom. Och tro mig, minsta lilla grej som sitter fel klagar hon över. Hon visar det med alla möjliga grejer förutom att hon ej kan säga det.
Men inte visat något obehag av örhängena. Man ser väl för fan på sitt barn ifall det tycker att nåt är jobbigt el om nåt gör ont?
babyblomma; precis!
LOva03; stämmer bra. Jag behöver ej at vaccinationerna på bvc om jag inte vill. Det behöver ju ingen. Men jag tar dom ändå. Vet inte iförsig varför ifall dom dött ut :)
Emsor1; Men mitt barn kan göra klart ifall hon lider av nåt.
hehe. Hon kanske är en udda bebis då. :)
babyblomma; Nej,verkligen inte. Och du verkar verkligen levande. :)