Hål i öronen?
babyblomma; Fast Amirah sa inte ett knyst.
Hon gråter av sprutan men inte när hon tar hål i örat. :)
babyblomma; Fast Amirah sa inte ett knyst.
Hon gråter av sprutan men inte när hon tar hål i örat. :)
Emsor1; Ja, det underlättar ganska mycket. :)
babyblomma; Vadå menar du att dom gör övergrepp på mitt barn? :)
påfgelöga; Fast det gäller ju inte om man gör med pistol. Har faktikst aldrig hänt. Nål är annars bättre men inte om den är i fel händer el är smutsíg osv. Jag själv har tryckt hål själv i hela mina öron och inga problem här. Vet ingen som har det heller.
Dessutom måste man vara 16 för att få pierca sig på andra delar av kroppen. VIssa delar måste vara färdigutvecklade. Och det är dom inte på barn. MEn örona är inga problem.
Lova03; Natti natti! :)
Chloe; Mitt barn är bäst som det är. Det handlar inte om att hon blir sötare. Det handlar om att vi gjort så i flera generationer!
Pinkstar; Mitt barn har hål i örona.
Och jag säger inte att dom var färdigutvecklade. Men att hålet inte skadar. Inshalla. Dessutom sa inte min dotter ett knyst. Skulle det gjort så fruktansvärt ont hade hon gråtit.
Och när man tar med pistol, tror du att det e en pinne som går igenom alla männsikor. Nu är det så att det är örhänget som skjuts igenom.
babyblomma. heheh jag skiter i vad dom säger. Det roliga är att det finns fler som tar hål på sian barn än dom som inte gör det. El iallafall dom som sitter och säger att det skulle vara en katastrof. Många sitter o mailar med mig. Jag skiter i vad dom säger. Ta seden dit man kommer. Sverige skulle inte vara ett skit ifall folk tagit seden dit man kommer. hehehhe
Chloe; Men i våra länder finns inte sånna grejer.
Visste inte ens själv att det existerade.
Hade jag vetat det kanske jag hade tänkt om.
Men när inte ens läkare påpekade det så kändes det ok.